آغاز ثبت‌نام طرح «تابستانه کتاب ۹۸» در همدان
کد خبر: 3823717
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

آغاز ثبت‌نام طرح «تابستانه کتاب ۹۸» در همدان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» از ۱۰ تیرماه همزمان با سراسر کشور، در همدان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام طرح «تابستانه کتاب ۹۸» در همدانمجید فروتن، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» از 10 تیر‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه این طرح در ادامه اجرای طرح فصلی کتاب است، افزود: کتابفروشی‌های فعال استان می‌توانند با مراجعه به سایتtarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح «تابستانه کتاب ۹۸» اقدام کنند.

وی اضافه کرد: یازدهمین دوره طرح «توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها» با عنوان «تابستانه کتاب ۹۸» و با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ۲۵ تیرماه آغاز و تا ۳ مردادماه به مدت ۱۰ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان‌ها ادامه خواهد داشت.

فروتن با اشاره به اینکه کتب در کتابفروشی‌های مجری طرح با 20 الی 30 درصد به فروش خواهد رسید، بیان کرد: این طرح با هدف ترویج مطالعه بین آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و رونق کتابفروشی‌ها و توزیع عادلانه حمایت‌های یارانه‌ای به سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر کتابفروشی‌های شاخص استان همچون سنوات قبل مجری این طرح خواهند بود، گفت: کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۸»، جهت تأیید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
انتهای پیام

captcha