فرآیند تبدیل ایده به محصول در یک زنجیره کامل پیش‌بینی شود
کد خبر: 3826187
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

فرآیند تبدیل ایده به محصول در یک زنجیره کامل پیش‌بینی شود

گروه فرهنگی ــ معاون آموزشی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی گفت: دولت در زمینه زیست‌بوم کارآفرینی اقدامات خوبی انجام داده است و باید فرآیند تبدیل ایده به محصول و تجاری‌سازی آن در زنجیره کامل پیش‌بینی شود.

فرآیند تبدیل ایده به محصول در یک زنجیره کامل پیش‌بینی شودبه گزارش ایکنا از زنجان، محمدصادق بیجندی، معاون آموزشی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی، ۱۹ تیرماه در آیین افتتاح نخستین واحد استانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاددانشگاهی زنجان به بهره‌گیری از دانش روز در کارکردهای اقتصادی اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر در کشور در زمینه زیست‌بوم‌های کارآفرینی اتفاقات خوبی افتاده و دولت سرمایه‌گذاری‌های مناسبی انجام داده است .
این مسئول ادامه داد: حال زمان آن است که با هم‌افزایی در حوزه‌های نو فرصت‌ها در یک زنجیره کامل مورد استفاده قرار گیرد و فرآیند تبدیل ایده به محصول، ارسال محصول به بازار و حفظ بازار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: باید توجه داشت که در فرآیند تبدیل ایده به محصول، محصول به بازار و حفظ بازار وجود دارد که جز با هم‌افزایی مدیران ارشد استانی و کشور محقق نخواهد شد. در این بین جهاددانشگاهی نهاد توسعه‌ای است و می‌تواند در کنار سایر دستگاها از ظرفیت آن استفاده کنند.

زبان صلح؛ بسترساز توسعه

در ادامه این آیین، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: ایران کشور ثروتمند و با منابع بالایی است و این منابع می‌تواند کشور را از مشکلات موجود نجات دهد.
علی وقف‌چی ادامه داد: در حال حاضر در رابطه با جنگ و صلح مباحث زیادی مطرح است و باید توجه داشت که در سایه صلح است که می‌توان زیرساخت توسعه را پیش‌ برد که در این بحث حتما باید از علم کمک گرفت‌
وی افزود: بحث فرهنگی در رابطه با صلح، بزرگ‌ترین زبانی است که می‌تواند بستر توسعه را فراهم کند.
انتهای پیام

captcha