بزرگترین راهبرد برای آمریکا امنیت اسرائیل است
کد خبر: 3833104
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

بزرگترین راهبرد برای آمریکا امنیت اسرائیل است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز بزرگترین راهبرد برای آمریکا امنیت اسرائیل است و شاهدیم توان این رژیم در برابر نیروهای فلسطین کاهش یافته است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 15 مردادماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه اظهار کرد: چهل سال تلاش برای دفاع از دین و اعتقادات را پشت سرگذاشتیم.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از انقلاب اسلامی هراس دارند، افزود: در گذشته جهان دوقطبی بود ولی انقلاب اسلامی امپراطوری دوقطبی را از بین برد.
ریحانی به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این دیدار نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به سرنگونی پهپاد آمریکایی اشاره و اظهار کرد: امروز بزرگترین راهبرد برای آمریکا امنیت اسرائیل است و شاهدیم که توان این رژیم در برابر نیروهای فلسطین بسیار کاهش یافته است.
وی گفت: مردم ایران یک ملت آگاه و نترس است که بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
ریحانی افزود: دشمنان به دنبال فشار اقتصادی و انزوای سیاسی ما هستند که به لطف الهی و توان داخلی قدرت ما در منطقه روبه افزایش است.
در این مراسم از زحمات پاسدار عزت‌اله عظیمی قدردانی و سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان صحنه معارفه شد.
انتهای پیام

captcha