حرکت‌ها و خیزش‌های اعتقادی برگرفته از واقعه عاشورا است
کد خبر: 3839730
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

حرکت‌ها و خیزش‌های اعتقادی برگرفته از واقعه عاشورا است

گروه سیات و اقتصاد- فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: واقعه عاشورا تفکری را بنا نهاده است که تمام حرکت‌ها و خیزش‌های اعتقادی و جهادی برگرفته از آن است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 12 شهریورماه در مراسمی که به‌مناسبت ایام محرم در حسینیه ثارالله برگزار شد با بیان اینکه تمام حرکت‌ها و خیزش‌های اعتقادی و جهادی برگرفته از واقعه عاشورا است، اظهار کرد: فرهنگ ایستادن در برابر دشمن، خود را ندیدن و خدا را دیدن، شهامت، شهادت و ایثارگری همه برگرفته از فرهنگ عاشورا است.
وی افزود: با تأسی و الگو گرفتن از فرهنگ ناب عاشورایی در طول 40 سال توانستیم در برابر تهدیدات و هجمه‌های دشمنان محکم و مقاوم بیاستیم.
سردار ریحانی با اشاره به اتحاد و یکپارچگی پاسداران در روزهای بحرانی و حوادثی که دشمنان رقم زدند همچنین حل مشکلات کشور گفت: پاسداران یکپارچه و جدا از مأموریت‌های ذاتی در برابر تمام تهدیدات ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: براساس تفکرات اعتقادی و جهادی در بسیاری از مأموریت‌ها سپاه جایگاه خوبی داشته است.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب سپاه حرکت‌های خوب فکری و اعتقادی در قالب کلاس‌های تربیت خانوادگی است که یکی از حرکت‌های ارزشی بوده و بسیار بر تفکر خانواده مؤثر است.
سردار ریحانی افزود: خانواده نقشی مؤثر در حرکت‌های پاسداری و جهادی دارد که این را نباید فراموش کنیم.
انتهای پیام

captcha