طرح «قرار هشتم» در مدارس یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3846316
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

طرح «قرار هشتم» در مدارس یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد از اجرای طرح «قرار هشتم» برای اولین بار در مدارس استان خبر داد.

طرح «قرار هشتم» در مدارس یزد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، طرح قرار هشتم با توسل به امام رضا(ع) در هشتمین روز از ماه مهر در دبیرستان شاهد شهید رمضانزاده یزد اجرا شد.

محمدحسین رحیمی‌نسب، مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد در این مراسم اظهار کرد: این طرح برای اولین بار قرار است هشتم هر ماه در صبحگاه مدارس استان اجرا شود.

وی افزود: در این طرح دانش‌آموزان رأس ساعت ۸ صبح با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) صبحگاه خود را آغاز خواهند کرد و با بیان مباحث معرفتی و حدیثی گهربار از ثامن‌الحجج(ع) راهی کلاس‌های درس خواهند شد.

رحیمی‌نسب هدف از اجرای این طرح را انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با امام رضا(ع) دانست و گفت: به شکرانه وجود نعمت علی ابن موسی الرضا(ع) در کشورمان باید با جریان‌سازی و بیان مفاهیم سبک زندگی امام رضا(ع) پیوند بهتری را بین هشتمین امام رئوف و دانش‌آموزان برقرار کنیم.

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در یزد بیان کرد: در کنار طرح قرار هشتم، چهارشنبه‌های رضوی را هم داریم که از این پس چهارشنبه‌های هر هفته صبحگاه‌های مدارس رنگ و بوی امام رضایی به خود می‌گیرند.

یادآور می‌شود، این طرح با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در یزد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان یزد اجرا می‌شود که مجری این طرح در مدارس دانش‌آموزان انجمن اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام
captcha