برپایی ۳۰ محفل قرآنی در هیئت‌های مذهبی بانوان کرمانشاه
کد خبر: 3851992
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

برپایی ۳۰ محفل قرآنی در هیئت‌های مذهبی بانوان کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری ۳۰ محفل قرآنی در هیئت‌های مذهبی بانوان استان در طول این ایام خبر داد.

افسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: امسال 30 محفل قرآنی ویژه بانوان در هیئت‌های مذهبی بانوان استان کرمانشاه در طول این ایام برگزار شد.

وی به فعالیت بیش از 50 بانوی مبلغ در این ایام در استان اشاره کرد و گفت: مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان در این ایام بومی هستند.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: امسال همزمان با ماه محرم و صفر و برگزاری عزداری هیئت‌های مذهبی بانوان در استان 30 محفل قرآنی ویژه محافل عزاداری بانوان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

تیرانداز با تأکید بر اینکه واجب است تا بهره‌گیری و الگوبرداری از قرآن از دریچه عقل، علم و یقین به رشد و کمال انسانی برسیم، افزود: از هر زمانی باید برای بهره‌برداری از مفاهیم غنی قرآنی بهره بگیریم و در این ایام نیز این توفیق را داشتیم تا پذیرای بانوان عزادار حسینی در محافل انس با قرآن در هیئت‌های مذهبی بانوان باشیم.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ قرآنی یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی و تلاش برای توسعه این فرهنگ افتخاری برای خادمان این مسیر نورانی است.

انتهای پیام
captcha