ایران در جنگ سیاسی دشمن را شکست می‌دهد
کد خبر: 3852393
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

ایران در جنگ سیاسی دشمن را شکست می‌دهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه یاسوج با اشاره به اقتدار ملت و فرزندان ایران اسلامی سپاه پاسداران، گفت: همانطور که در جنگ اقتصادی پیروز میدان شدیم در جنگ سیاسی و اطلاعاتی هم پیروز خواهیم بود.

ایران در جنگ سیاسی دشمن را شکست می‌دهد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج، امروز، سوم آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه، اظهار کرد: تقوا یعنی از گناهان، زشتی‌ها، دروغ، غیبت، تهمت و گران فروشی خودداری شود، هر کس از این حرام ها خودداری کند اهل تقواست.

وی با اشاره به ساخت هواپیمای جت آموزشی یاسین، افزود: به دست فرزندان ایران اسلامی ساخته شد هواپیمایی که از نظر تجهیزات برتری بر مصنوعات دشمنان مدعی دارد این امکانات دفاعی روز به روز دقیق‌تر و منسجم‌تر ساخته می‌شود تا دشمنان بفهمند تحریم بر ایران اثری ندارد در مقابل تحریم آمریکای جهان خوار جوانان و ملت ما با کمک ارتش هواپیمای جت ساختند.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به کار مهم اطلاعاتی سپاه یعنی دستگیری روح الله زم، اضافه کرد: او مهره‌ای فاسد بود که حیف است اسم روح‌الله بر این عنصر کثیف باشد مورد حمایت فرانسه، آمریکا و موساد صهیونیست بود این نمونه و نمادی است از اینکه ما در جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و اطلاعاتی می توانیم پیروز شویم و هر مهره‌ای را به دست بیاوریم.

آیت‌الله حسینی در ادامه بیان کرد: حضور باشکوه مسلمانان در همایش پیاده روی اربعین حسینی امسال به عنوان یک حرکت مهم و تجمع بی نظیر در دنیا تیری به قلب دشمنان بود.

وی با تسلیت ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) امام دوم شیعیان، ابراز کرد: آخرین فرستاده الهی برای ترویج دین مبین اسلام و گسترش آموزه‌های دینی سختی‌های فراوانی را تحمل کرد.

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج بیان کرد: اکنون نیز با توجه به در پیش رو بودن انتخابات باید تشکیلات ضدجاسوسی برای جلوگیری از نفوذ دشمن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام
captcha