مسئولان از هیچ خدمتی در جهت رفاه و آسایش مردم کوتاهی نکنند
کد خبر: 3853207
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

مسئولان از هیچ خدمتی در جهت رفاه و آسایش مردم کوتاهی نکنند

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه لرستان مردم لرستان را شیفته نظام و انقلاب و ولایت فقیه دانست و گفت: بر طبق نظرسنجی‌ها بالغ‌بر ۸۰ درصد مردم استان پای کار انقلاب هستند و اطاعت از رهبر را سرلوحه کار خود می‌دانند لذا از همه مسئولان دلسوز خواهش می‌کنم که از هیچ خدمتی در جهت رفاه و آسایش این مردم قدرشناس کوتاهی نکنند.

مسئولان از هیچ خدمتی در جهت رفاه و آسایش مردم کوتاهی نکنندبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، ششم آبان در جلسه شورای هفته دانش‌آموزی لرستان، با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: دشمن همواره با حمایت از نیروهای ضد انقلاب و معاند و همچنین پشتیبانی دائمی از جنگ‌ها و فتنه‌ها و تصویب بودجه سعی در براندازی انقلاب اسلامی ایران را دارد اما چیزی جز شکست مفتضحانه نصیبش نشده است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر نیز آمریکا با اعمال تحریم‌های سخت و فلج‌کننده در تلاش بوده که نظام و ملت ایران را سرکوب کند، حال این‌که مردم مقاوم‌تر از همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و استقامت کرده‌اند.

کشکولی به نتایج نظرسنجی انجام شده در مهرماه گذشته از مردم لرستان اشاره کرد و ادامه داد: در این نظرسنجی ۸۰ درصد مردم استان پای کار انقلاب اسلامی هستند و اطاعت از رهبری را بر خود لازم دانسته و استقلال کشور را با وجود تحریم حفظ خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر این‌که تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران شکست خورده است، افزود: امروز دشمنان تحریم غذا و دارو را علیه ایران در دستور کار قرار داده‌اند، این نشان می‌دهد که استکبار جهانی هیچ‌گاه به اندازه پَر کاهی مدافع منافع ملت ایران نیست.

وی افزود: دشمنان انقلاب هر کاری که از دست‌شان برآمد را انجام دادند و از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند و این اواخر آن‌قدر درمانده شده بودند که برای دولتمردان ما در کشور خود محدود رفت و آمد ایجاد میکردند.

کشکولی با بیان این‌که قدرت امروز بشدت قدرت آمریکا افول کرده است، اظهارکرد: چهار استراتژی آن‌ها شامل حفظ امنیت صهیونیست‌ها، امنیت شرکای خود در منطقه، امنیت شهروندان‌شان و همچنین امنیت انرژی در منطقه با شکست کامل مواجه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان ترامپ ‌واقعیت همه سیاستمداران آمریکایی‌ها است، سیاستی که متکی بر پول است و حاصل این سیاست را می‌توان در رفتارشان با عربستان دید، ادامه داد: امام(ره) با آگاهی کامل آمریکا را شیطان بزرگ نام نهاد زیرا چیزی غیر از شرارت از او مشاهده نمی‌شود تا آن‌جا که اروپا هم این را فهمیده‌ است.

کشکولی گفت: کودتای ۲۸ مرداد و تلاش‌های آن‌ها برای ایجاد آشوب در کشور، تحریک عراق به جنگ، حمایت از منافقین، حمایت از وهابیت و شبکه‌های معاند و حمایت از فتنه‌ها همه و همه از نمونه‌های بارز در عملکرد این شیطان بزرگ است.

کشکولی مردم لرستان را شیفته نظام و انقلاب و ولایت فقیه دانست و گفت: بر طبق نظرسنجی‌های دقیق میدانی بالغ‌بر ۸۰ درصد مردم استان پای کار انقلاب هستند و اطاعت از رهبر را سرلوحه کار خود می‌دانند لذا از همه مسئولان دلسوز خواهش می‌کنم که از هیچ خدمتی در جهت رفاه و آسایش این مردم قدرشناس کوتاهی نکنند.

انتهای پیام
captcha