حراست از اصل انقلاب و دستاوردهای آن از اهداف تشکیل بسیج است
کد خبر: 3858503
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

حراست از اصل انقلاب و دستاوردهای آن از اهداف تشکیل بسیج است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: حراست از اصل انقلاب، هویت و دستاوردهای آن و تربیت افراد طراز انقلاب و مردمی کردن امنیت از اهداف تشکیل بسیج است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 29 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بدون شک بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی از بی‌نظیرترین تشکل‌های مردمی در سطح جهان است.
وی تصریح کرد: هیچ‌‎کدام از حرکت‌های اجتماعی در سطح انقلاب‌های جهانی به لحاظ شکل و شاکله قابل مقایسه با بسیج نیست.
سردار ریحانی افزود: بسیج الگویی برای جنبش‌های مردمی دنیا است و به فرمان امام راحل برای بیمه کردم انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امام راحل با ایجاد بسیج به دنبال تشکیل ارتش مردمی برای دفاع از انقلاب و بیمه کردن تفکرات آن بود. امروز بسیج در طراز جهانی مطرح است.
وی افزود: بسیج با هدف حراست از اصل انقلاب، هویت و دستاوردهای آن و تربیت افراد طراز انقلاب و مردمی کردن امنیت در برابر تهدیدات نرم و سخت و برای تحقق بخشی به روحیه مدیریت جهادی شکل گرفت.
سردار ریحانی با اشاره به بخشی از برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج افزود: شعار محوری هفته بسیج امسال «چهل سال خدمت، ایثار و شهادت» است و اجرای برنامه‌های این هفته از 30 آبان آغاز و تا 6 آذرماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه چهل سال تشکیل بسیج مصادف شده با صدور بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این امر یک سند راهبردی برای تکیمل موفقیت‌های بسیج محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha