درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره جوان خوارزمی
کد خبر: 3859072
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره جوان خوارزمی

گروه فرهنگی ــ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز گفت: سه طرح پژوهشی دانش‌‍‌آموزان البرزی در جشنواره کشوری جوان خوارزمی برتر شد.

درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره جوان خوارزمی

مهریار کرمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: از ۶ طرح راه یافته دانش‌آموزان استان به مرحله دفاع حضوری که در اول و دوم آبان ماه سال ۹۸ در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، سه طرح توانست در فهرست برگزیدگان کشوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی قرار بگیرد.
وی افزود: طرح‌های برگزیده در سه گروه علمی برق و الکترونیک، نانو تکنولوژی و کارآفرینی قرار دارند و دانش‌آموزان «عسل کرمی گاوگانی» و «مائده سعادتی» ازدبیرستان نمونه دولتی مائده آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با ارائه طرح انتقال صدا با ارتعاشات فرکانسی از طریق استخوان برترشدند.
کرمی عنوان کرد: تولید پلاستیک زیست تخریب‌پذیر وآنتی باکتریال بر پایه نشاسته با روش مکانیزه و با قابلیت تولید گیاه نیز طرحی از «عسل منفرد» دانش‌آموز دبیرستان فاطمیه آموزش و پرورش ناحیه یک کرج توانست حائز رتبه برتر کشوری شود.
این مسئول اضافه کرد: دانش‌آموز«آرمین کریمی» نیز از دبیرستان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه سه ناحیه کرج با طرح همیار هوشمند موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره جوان خوارزمی شد.

 

انتهای پیام
captcha