تعالیم سبک زندگی اسلامی؛ ضامن زندگی پایدار
کد خبر: 3860948
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

تعالیم سبک زندگی اسلامی؛ ضامن زندگی پایدار

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد با اشاره به ضرورت وجوبی خانواده در شکل‌گیری جوامع، بر الگوهای زندگی اسلامی و مهدوی به عنوان تضمینی بر اجتماع سالم و تولید نسل‌های پایدار تاکید کرد .

تعالیم سبک زندگی اسلامی؛ ضامن زندگی پایداربه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین رحیمی‌نسب، مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد صبح امروز در نهمین مراسم از سلسله برنامه قرار هشتم که با حضور جمع کثیری از خادمیاران در محل حسینیه ثارالله یزد برگزار شد، اظهار کرد: محور این نشست طبق تقویم برنامه‌ها حول اساس تغییر سبک زندگی خانواده‌ها و تاکید بر زندگی رضوی و مهدوی تعیین و اجرا شد.

رحیمی‌نسب با اشاره به آسیب‌ها و معضلات پیش روی خانواده‌ها، از آسیب‌های جدیدی در قیاس با دهه های قبل خبر داد و افزود : تعالیم و گنجینه‌های مختلفی وجود دارد که در خصوص زندگی مطلوب به روش‌های ساده و معنوی تاکید و توصیه دارند که سرآمد این مهم آیات وحی است .

وی با اشاره به ضرورت وجوبی خانواده در شکل گیری جوامع، بر الگوهای زندگی اسلامی و مهدوی به عنوان تضمینی بر اجتماع سالم و تولید نسل‌های پایدار تاکید کرد و در تشریح برخی از الگوها برای حاضران، به ایراد سخن پرداخت.

یادآور می‌شود در ابتدای مراسم و طبق منوال برنامه، فضای این مراسم با قرائت زیارت امین الله آکنده از شمیم رضوی شد.همچنین در این نشست جواهریان به عنوان رابط کانون خادمیاری شهرستان یزد و همچنین روشان به عنوان بازرسی و نظارت ستاد معرفی شدند .

انتهای پیام
captcha