اعزام ۳ هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان‌نور
کد خبر: 3861680
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

اعزام ۳ هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان‌نور

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه امسال بیش از سه هزار دانش‌آموز پسر و دختر متوسطه اول و دوم این استان به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند گفت: اردوی راهیان‌نور یک عنوان درسی محسوب می‌شود که همه‌ساله مکان برگزاری این کلاس درس، قدمگاه شهیدان است.

اعزام ۳ هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمد دستورانی، مدیر کل این سازمان ظهر امروز 13 آذر در مراسم اعزام دانش‌آموزان غرب استان به اردوی راهیان نوربا بیان اینکه اردوی راهیان نور یک عنوان درسی محسوب می‌شود که همه‌ساله مکان برگزاری این کلاس درس، قدمگاه شهیدان است اظهار کرد:  شهدای هشت سال دفاع مقدس با شجاعت، شهامت، ولایت‌مداری و انقلابی‌گری جان خود را طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام فدا کردند.

وی ادامه داد: امسال بیش از سه هزار نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر متوسطه اول و دوم استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه وظیفه ما و شما دانش‌آموزان در گام دوم انقلاب پیروی از راه شهیدان است، متذکر شد: شهیدان انگیزه‌های آسمانی داشتند و نور ایمان به خدا در وجودشان موج می‌زد.

دستورانی خطاب به دانش‌آموزان گفت: از شما می‌خواهم که از زمان حرکت تا رسیدن به قدمگاه شهیدان و برگشت به کلاس‌های درس ویژگی‌های شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در خود مرور و تبدیل به رفتار کنید و با امید، اعتقاد، اشتیاق و انضباط خوب درس بخوانید تا به سعادت برسید و خانواده‌هایتان به شما افتخار کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.

انتهای پیام
captcha