جهاد کبیر، جنگیدن با سیاست‌های فکری دشمن است
کد خبر: 3861739
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

جهاد کبیر، جنگیدن با سیاست‌های فکری دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه کار جهادگر در نقطه مقابل خواسته‌های دشمن قرار دارد، گفت: امروز جهاد کبیر جنگیدن با اهداف و سیاست‌های فکری و فرهنگی دشمن است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) امروز، 13 آذر در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، گفت: در طول 40 سال انقلاب تمام شیاطین بزرگ برای سست شدن پایه‌های انقلاب متحد شدند، کار جهادگران بسیجی در محرومیت‌زدایی و در محکم کردن پایه‌های نظام بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کار جهادگران بسیار ارزشمند است و این کار صرفاً خدمت‌رسانی نیست بلکه شما پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را محکم کردید. کار جهادگر در نقطه مقابل خواسته‌های دشمن قرار دارد.

سردار ریحانی گفت: امروز جهاد کبیر جنگیدن با اهداف و سیاست‌های فکری و فرهنگی دشمن است و زمانی در عرصه جهاد و کار تلاش می‌کنید و بخشی از فکر افراد را به این امر وا می‌دارید این یعنی نقطه مقابل خواسته‌های دشمن که به‌دنبال سست کردن پایه‌های نظام هستند.

وی اظهار کرد: در روزهای اخیر اشرار در کشور حوادثی به راه انداختند و مشاهده کردید که در جغرافیایی که کار محرومیت‌زدایی و آبادانی توسط جهادگران انجام شد هیچ مشکلی نداشتیم البته مردم فهیم هستند و درک دارند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: توصیه اکید رهبر معظم انقلاب بر اقدامات و کارهای اجتماعی سپاه و بسیج است و هیچ خدمتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بالاتر از کمک به مردم نیست.

سردار ریحانی گفت: کار جهادگر در فقرزدایی بسیار ارزشمند است و این اقدامات حتی می‌تواند جامعه را زنده کند، اقدامات گروه‌های جهادی مایه عزت و سربلندی نظام و عصبانیت و ناراحتی دشمنان است.

انتهای پیام
captcha