رسالت‎ بسیج سازندگی در تحقق آرمان‌های اقتصادی
کد خبر: 3861754
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

رسالت‎ بسیج سازندگی در تحقق آرمان‌های اقتصادی

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: توانمندسازی و سازماندهی گروه‌های جهادی، کمک به دولت در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به اقتصاد مقاومتی مأموریت و رسالت بسیج سازندگی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی امروز 13 آذر، در همایش طلایه‌دارن اقتصاد مقاومتی بیان کرد: انقلاب اسلامی 40 سال نورانی و پر از فراز و نشیب و دشمنی استکبار را با موفقیت سپری کرده است و دشمنان هرلحظه و هر آن به دنبال دور کردن انقلاب از اهداف متعالی خوده بوده و هستند.

وی افزود: 40 سال گذشته پر از برگ‌های زرینی است که مردم از خود برجای گذاشتند و از استقرار نظام اسلامی، دوران دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی در برابر کمپین فشار حداکثری ایستادگی کردند و نقش‌آفرینی کردند.

سردار زهرایی تصریح کرد: انقلاب امروز در برابر باطل ایستاده و لزوم تشکیل جبهه مقاومت حق هم چند برابر ضرورت پیدا کرده است. اگر به دنبال گشایشی از آنسوی مرزها با درهای گشاده و مذاکره از طریق سازمان تجارت جهانی و برجام اتفاق بیافتد شاید برخی‌ها با مبانی ایدئولوژیک انقلاب چندان آشنا نیستند و یا خودشان را به ناشنوایی می‌زنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج ساختار و سلسله مراتب نظامی و حاکمیتی نیست بلکه ظرفیتی برای خدمتگزاری است، افزود: در گام سوم به‌ دنبال دولت‌سازی اسلامی هستیم که به جای مدیران به فرماندهانی با این تفکر نیاز دارند که در قلب‌ها نفوذ داشته و با کار اعتقادی و ایدئولوژی خط و جهت می‌دهند.

وی گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در این است که ریزش‌ها و رویش‌ها و نوشدگی در جریان است و خیزش عمومی شکل گرفته است.
سردار زهرایی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که اردوهای جهادی از بهترین عرصه‌ها برای تربیت نیروهای در تراز انقلاب برای شناسایی فرماندهان و مدیران آینده است، گفت: در تمام شهدای جهادی یک نوع تفکر و باور مشترک نسبت به انقلاب امام زمان(عج) وجود دارد که باید قدر بدانیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: از سال 79 که اردوهای جهادی شروع شد رهبر معظم انقلاب با واژه‌هایی چون محرومیت‌زدایی، سفیران کار و تلاش و در آخرین بیاناتشان مژده آینده کشور خطاب کردند.

وی گفت: توانمندسازی و سازماندهی گروه‌های جهادی، کمک به دولت در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به اقتصاد مقاومتی مأموریت و رسالت بسیج سازندگی است.

سردار زهرایی در پایان اظهار کرد: روشنگری، جهاد و بصیرت‌افزایی جز توسط بسیجیان و جهادگران در این کشور اتفاق نمی‌افتد و مطمئن باشید به فرموده رهبر معظم انقلاب پیروزی با شماست.

انتهای پیام
captcha