دوره آموزشی قرائت سطح 7 در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3861934
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

دوره آموزشی قرائت سطح 7 در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: برای اولین‌بار دوره آموزشی قرائت سطح 7 در کرمانشاه برگزار می‌شود و هرساله طبق دستورالعمل و آیین‌نامه‌های آموزش دارالقرآن دوره‌های ویژه عمومی و تخصصی ویژه آموزش قرآن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه هرساله طبق دستورالعمل و آیین‌نامه‌های آموزش دارالقرآن دوره‌های ویژه عمومی و تخصصی ویژه آموزش قرآن برگزار می‌شود از برگزاری دوره آموزشی قرائت سطح 7 در کرمانشاه برای اولین‌بار خبر داد.
وی افزود: آموزش قرائت در 8 سطح تقسیم‌بندی شده که سطوح اول جزء آموزش‌های عمومی و سطوح آخر آموزش تخصصی است و در این راستا سطوح عمومی رشته قرائت در 4 بخش انجام می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: سطح یک آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن، سطح دوم تجوید مقدماتی، سطح سوم تجوید پیشرفته و سطح چهار در این دوره آموزش داده می‌شود و از سطح 5 تا 8 آموزش تخصصی قرائت است و سطح 5 و 6 این آموزش سال‌های قبل برگزار شده و سطح 7 آن نیز برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: افرادی که علاقمند به شرکت در این دوره هستند به منظور حضور در این دوره آموزشی در آزمون ورودی تعیین سطح دوره سطح 7 شرکت کرده و پس از تعیین سطح در این دوره حضور می‌یابند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه بیان کرد: دوره قرائت سطح 5 قرآن نیز برگزار شده و دوره تخصصی سطح 6 قرآن نیز تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha