ترویج مفاهیم قرآنی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است/افزایش هجمه‌های دشمنان علیه دین
کد خبر: 3863961
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

ترویج مفاهیم قرآنی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است/افزایش هجمه‌های دشمنان علیه دین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد با اشاره به افزایش هجمه‌های دشمنان علیه دین گفت: توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی، دینی و اسلامی از راهکار‌های اساسی مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

ترویج مفاهیم قرآنی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است/افزایش هجمه‌های دشمنان بر علیه دینبه گزارش ایکنا از اردبیل، عدالت حاجی‌پور، سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد، امروز، ۲۳ آذرماه در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی پارس‌آباد، اظهار کرد: با توجه به افزایش هجمه‌های دشمنان بر علیه دین و نظام اسلامی باید تلاش کنیم تا در راستای خنثی‌سازی این هجمه‌ها و توطئه‌ها برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم.
 
وی توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی، دینی و اسلامی را از راهکار‌های اساسی مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: به ویژه باید این مفاهیم در بین دانش‌آموزان توسعه و ترویج یابد تا بتوانیم آن‌ها را در مقابل دشمنان مصون نگه داریم.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد نیاز انسان به مفاهیم و رهنمود‌های قرآنی را مربوط به همه دوره‌ها عنوان کرد و گفت: قرآن کریم کلام خدا بوده که پیروی از رهنمود‌های آن زمینه‌ساز تعالی دنیوی و اخروی انسان می‌شود.
 
حاجی‌پور با بیان اینکه تمامی دستورات زندگی بشر در قرآن کریم آمده است، افزود: قرآن چراغ هدایت انسان‌ها بوده که نور و درخشندگی بی‌پایان آن سبب می‌شود تا انسان در مسیر درست قرار گیرد.
 
سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد قرآن را سرچشمه تمامی علم و دانش‌ها برشمرد و بیان کرد: با قرائت قرآن و حرکت در مسیر رهنمود‌های آن می‌توانیم سعادت دنیوی و اخروی را برای خود رقم بزنیم.
 
احمد دهقانی، مدیر آموزش و پروش شهرستان پارس‌آباد نیز در این همایش ایجاد بستر برای شکوفایی استعداد‌های قرآنی را زمینه‌ساز تربیتی نسلی خلاق دانست و اظهار کرد: ایجاد رقابت سالم در بین دانش‌آموزان در زمینه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در راستای ترویج و ارتقای فرهنگ دینی در این شهرستان دنبال می‌شود.
 
همایش تجلیل از برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری قرآن، عترت و نماز شهرستان پارس‌آباد با تجلیل از ۱۵۰ نفر از منتخبان و برترین‌های این دوره از مسابقات و شورای دانش‌آموزی شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.
انتهای پیام
captcha