شرکت ۷۰۰ دانش‌آموز بردسیری در مسابقه «وقف»
کد خبر: 3864650
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

شرکت ۷۰۰ دانش‌آموز بردسیری در مسابقه «وقف»

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف بردسیر به برگزاری مسابقه وقف در سطح مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز بردسیری در این مسابقه شرکت کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حسین‌رضایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بردسیر دیروز دوشنبه، 25 آذرماه گفت: در راستای برنامه‌های فرهنگی ایام دهه وقف امسال با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان مسابقه‌ای با عنوان «چگونه می‌توانیم واقف باشیم» در سطح مدارس شهرستان بردسیر برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه در بخش‌های مختلف نقاشی، مقاله‌نویسی، زندگی‌نامه واقفان، انشاء و روزنامه دیواری با موضوع اهمیت وقف برگزار شد که بیش از ۷۰۰ اثر برگرفته از برداشت‌های فکری دانش به این اداره ارسال شد.

حسین‌رضایی بیان کرد: ۳۱ اثر برگزیده از بین آثار ارسالی انتخاب و در آینده نزدیک از برگزیدگان با اهدای جایزه در مراسم صبحگاهی مدارس تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف بردسیر با اشاره به راهکارهای ترویج فرهنگ وقف‌ در جامعه، گفت: برای شکوفایی وقف در جامعه باید فرهنگ وقف را ترویج کرد، برای این منظور، تنها یک نهاد مسئول نیست بلکه همه باید جهت اعتلای فرهنگ سنت حسنه وقف در جامعه با یکدیگر همکاری کرده و زمینه‌‌های شکوفایی آن را فراهم آورند.

انتهای پیام
captcha