هدف از فتنه‌انگیزی ایجاد شکاف میان آحاد جامعه است
کد خبر: 3867114
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
امام جمعه «هامون» سیستان:

هدف از فتنه‌انگیزی ایجاد شکاف میان آحاد جامعه است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عزیزالله شیخ گفت:‌ نهم دی‌ماه به عنوان حماسه عظیم میلیونی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه بعد از فتنه سال ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد بود، هدف از فتنه شکاف میان آحاد جامعه است و ریشه فتنه دنیاطلبی و نتیجه فتنه امیدوارسازی دشمن است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ،‌ امام جمعه هامون در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان،‌ 6 دی‌ماه پس از توصیه به رعایت تقوا و ساماندهی امور زندگی ضمن گرامیداشت روز نهضت سوادآموزی افزود: امام راحل برای ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز جهل از جامعه اسلامی، فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کرد تا بیسوادی با عزمی ملی از دامان نظام مقدس جمهوری اسلامی پاک شود.

وی ضمن گرامیداشت روز نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، افزود: نهم دی‌ماه به عنوان حماسه عظیم میلیونی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه بعد از فتنه سال ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد بود، هدف از فتنه شکاف میان آحاد جامعه است و ریشه فتنه دنیاطلبی و نتیجه فتنه امیدوارسازی دشمن است.

خطیب جمعه شهرستان هامون سپس ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی‌هاشم و پیام‌آور کربلا، حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، برای پرستاران عزیز و این قشر زحمتکش آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و افزود: در وصف پرستار و پرستاری همین بس که جبرئیل امین از رب جلیل چند تمنا و خواهش داشته تا در زمره آدمیان باشد، یکی از آن تمناها عیادت و پرستاری بیماران بوده که دارای اجر و مزد فراوانی است.

امام جمعه شهرستان هامون در پایان از همه مسئولین خدمات‌رسانی بیشتر به مردم با بصیرت را خواست تا در روز قیامت محکمه عدل الهی و پیش وجدانشان و مردم شرمنده نباشند.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام
captcha