طرح نفوذ سیاسی در دستور کار دشمنان است
کد خبر: 3867425
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

طرح نفوذ سیاسی در دستور کار دشمنان است

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، گفت: دشمنان طرح نفوذ سیاسی را برای ضربه زدن به این انقلاب در دستور کار خویش داده تا نظر گروه‌ها و مردم جامعه را نسبت به آرمان‌های اصیل انقلاب تغییر دهند.

طرح نفوذ سیاسی؛ در دستور کار دشمنانبه گزارش ایکنا از مازندران، خلیل صالحی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، امروز در جمع معاونین ستاد با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله نهم دی‌ماه و گرامیداشت روز میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب در سال ۸۸ تلاش داشتند ماهیت انقلاب اسلامی ایران را به کلی تغییر دهند و از تمام ظرفیت خود برای رسیدن به هدف شوم بکار گرفتند.

وی افزود: خوشبختانه با دور‌اندیشی مقام معظم رهبری و هدایت‌های پیامبرگونه ایشان و همچنین بصیرت و اتحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی، راه به‌جایی نبردند.

صالحی با بیان اینکه، اگر جریان نهم‌دی‌ماه در کشور ایجاد نمی‌شد، ماهیت انقلاب به طور کلی تغییر می‌کرد، گفت: جریان نهم‌دی‌ماه، سند افتخاری برای ایران اسلامی است و همه جریانات سیاسی باید در گرامی‌داشت و ماندگاری این روز مهم در تاریخ کشور تلاش نمایند.

وی تضعیف نقطه اتصال ملت با ولایت را از برنامه‌های جدی دشمنان عنوان و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‎خواهد با این روش انقلاب اسلامی ایران را از مسیر متعالی خود منحرف کند که به لطف حمدالله تاکنون با وجود رهبری معظم انقلاب و حضور هوشیارانه مردم با بصیرت در صحنه موفق به اجرای نقشه‌های شوم خود نشده‌اند.

صالحی، با اشاره به نقش مهم و هدایت‌گرایانه مقام معظم رهبری در حوادث و پس از انتخابات سال ۸۸، اظهار کرد: مهمترین پیام و درسی که باید از حماسه ۹ دی گرفت درس بصیرت و افزایش بینش عمیق سیاسی در مواجه با فتنه‌ها است.

وی با بیان اینکه، دشمنان طرح نفوذ سیاسی را برای ضربه زدن به این انقلاب در دستور کار خویش دارند، افزود: آن‌ها با توجه به انتخابات پیش رو در اسفندماه تلاش می‌کنند که با استفاده از ظرفیت افراد بی‌بصیرت و خودفروخته در اقشار و صنوف مختلف، نظر گروه‌ها و مردم جامعه را نسبت به آرمان‌های اصیل انقلاب تغییر دهند و با نشاندن مهره‌های خود در مسند قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی، کشور را براحتی و از درون به تباهی بکشانند که این می‌طلبد مردم با بصیرت و هوشیاری همیشگی خود و با حساسیت مضاعف در این انتخابات حضور داشته و اجازه جولان به عناصر منافق و خودفروخته ندهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران، با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب، که «حفظ نظام اسلامی» مهمترین امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اگر آحاد مردم جامعه با اتحاد و همدلی پشتیبان ولایت فقیه باشند راه‌های نفوذ به کشور مسدود می‎شود که این خود مهمترین امر به معروف است.

انتهای پیام
captcha