کسب درآمد 100 میلیارد دلاری در صورت نبود تحریم‌ها
کد خبر: 3868173
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
روحانی:

کسب درآمد 100 میلیارد دلاری در صورت نبود تحریم‌ها

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس جمهور با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه کشورمان گفت: تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان برای شکست ملت ایران برنامه‌ریزی شده است و اگر این تحریم‌ها نبود، در سال‌های 97 و 98 درآمد نفت کشور 100 میلیارد دلار بیشتر می‌شد.

تحریم دشمنان برای شکست ملت ایران برنامه‌ریزی شده است/هرگاه دشمن دست از توطئه بردارد آماده صحبت هستیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلا‌م حسن روحانی، رئیس جمهور، صبح امروز، 11 دی‌ماه در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب استان اردبیل، اظهار کرد: دشمنان نظام و استکبار جهانی شرایط سخت تحریم را بر کشور ما تحمیل کرده‌اند و تلاش می‌کنیم تا در چنین شرایطی کشور را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه کشور بیان کرد: اگر این توطئه‌ها و دسیسه‌ها نبود در سال‌های 97 و 98 درآمد نفت کشور 100 میلیارد دلار بیشتر می‌شد.

رئیس جمهور افزود: این تحریم‌ها و توطئه‌ها برای شکست ملت ایران برنامه‌ریزی شده است تا از این طریق به نقشه‌ها و اهداف شوم خود دست یابند.

روحانی تصریح کرد: هر گاه دشمنان دست از این توطئه‌ها بر علیه ملت ایران برداشته و به اشتباهات خود اعتراف کردند ما نیز آماده صحبت با آنها می‌شویم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های سدسازی در استان اردبیل گفت: حرکت‌های جدی و اساسی برای توسعه کشور در دولت آغاز شده که این حرکت‌ها در حوزه آب جدی‌تر است و افتتاح پروژه‌های مختلف در این حوزه در مدت 6 ماه بیانگر این موضوع است.

رئیس جمهور با تبریک روز پرستار و ولادت باسعات حضرت زینب(س)، از حضور در استان اردبیل ابراز خرسندی کرد و افزود:‌ برای من جای افتخار است که امروز در این منطقه حاضر هستم.

انتهای پیام
captcha