دانشجویان درباره مسائل درون‌دانشگاهی کارهای پژوهشی انجام دهند
کد خبر: 3870168
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

دانشجویان درباره مسائل درون‌دانشگاهی کارهای پژوهشی انجام دهند

گروه فرهنگی ــ معاون وزیر علوم با بیان این‌که دانشگاه‌ها از هر نظر باید الگوی جامعه و محل تحقق بخشیدن ارزش‌های ایده‌آل اخلاقی هستند، گفت: دانشگاه‌های کشور باید درباره مسائل و مشکلات درون‌دانشگاهی نیز کارهای پژوهشی انجام بدهند.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر سه‌شنبه، هفدهم دی‌ماه، در جمع نمایندگان تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، الگویی برای همه ماست.

وی با تاکید بر این‌که در شرایطی‌که آمریکا مدام به‌دنبال انواع توطئه‌ها علیه ماست باید انسجام و وحدت را بیش از پیش، تقویت کنیم، نقش دانشجویان را در ایجاد یک جامعه بالنده، یک نقش اثرگذار و مهم دانست و افزود: فعالیت در تشکل‌های دانشجویی برای دانشجویان یک دوره مفید تجربه‌آموزی باید باشد و بحث‌های آموزش مهارت‌های کاربردی به دانشجویان را باید تقویت کرد و در دانشگاه‌ها گسترش داد.

غفاری، همچنین بر حمایت و تقویت فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی در راستای تقویت مباحث کارآفرینی در جامعه، تأکید کرد و محتوای بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» و حرکت کردن در مسیر الگوی پیشرفت ایرانی ـ اسلامی را از عناصر مهم تحقق جامعه ایده‌آل و بالنده دانست و اضافه کرد: دانشگاه‌ها از هر نظر باید الگوی جامعه و محل تحقق بخشیدن ارزش‌های ایده‌آل اخلاقی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، ضمن تأکید بر این‌که در دانشگاه لرستان کارهای زیرساختی خوبی انجام شده است خواستار شد دانشگاه‌های کشور درباره مسائل و مشکلات درون‌دانشگاهی خود نیز کارهای پژوهشی انجام بدهند. 

در ادامه این نشست که خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند، نمایندگان تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را درباره موضوعات مختلف درون‌دانشگاهی مطرح کردند و دکتر غفاری به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد.

انتهای پیام
captcha