دیدار امام جمعه و استاندار کرمان با خانواده یکی از شهدای سانحه هوایی
کد خبر: 3871421
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

دیدار امام جمعه و استاندار کرمان با خانواده یکی از شهدای سانحه هوایی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه به همراه استاندار کرمان شامگاه دیروز با خانواده شهید قاسمی از شهدای سانحه هوایی دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌‌سلیمانی، امام جمعه کرمان به همراه محمدجواد فدائی، استاندار شامگاه دیروز دوشنبه، 23 د‌ی‌ماه با خانواده شهید امیرحسین قاسمی از شهدای کرمانی سانحه هوایی دیدار و این حادثه را به آن‌ها تسلیت گفتند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در این دیدار با عرض تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار گفت: غم بزرگی است و امیدواریم خداوند به شما صبر دهد.

کیانوش قاسمی پدر شهید امیرحسین قاسمی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار گفت: وی از نظر ویژگی‌های فردی، انسان بسیار معتقدی بود.

وی با بیان اینکه فرزندم بسیار انسان‌دوست بود و همکلاسی‌های او بر این مورد اذعان دارند، افزود: امیرحسین روی گشاده‌ای داشت و خیرخواه مردم بود و به معنای واقعی هیچ کس از او دلخوری نداشت.

پدر شهید امیرحسین قاسمی با قدرانی از حضور و ابراز تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان بیان کرد: از اظهار همدردی شما سپاسگزارم و قطعاً باعث تسکین آلام ما خواهد شد.

یادآور می‌شود، در این دیدار حجت‌الاسلام عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بصیری، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری کرمان، بابایی فرماندار کرمان، گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند که با دلجویی از خانواده شهید قاسمی نسبت به جایگاه و شخصیت والای این نخبه علمی استان و کشور ادای احترام کردند.

هواپیمای اوکراینی صبح 18 دی‌ماه در حوالی صباشهر استان تهران سقوط کرد و ۳ نفر از اهالی دیار کرمان به نام‌های امیر حسین قاسمی، دانشجوی پزشکی و فرزند کیانوش قاسمی، متخصص اعصاب و روان و همچنین زهرا حسنی‌سعدی، دانش‌آموخته کارشناسی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف فرزند شهید حجت‌الاسلام حسنی سعدی، فرمانده اسبق بسیج استان کرمان به همراه همسرش نیز در این هواپیما حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha