تدوین برنامه‌های فرهنگی در سطح بومی راهبرد اساسی است
کد خبر: 3873632
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲

تدوین برنامه‌های فرهنگی در سطح بومی راهبرد اساسی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: تفکیک اطلاعات جوانان بر اساس شاخص‌های توصیفی و تدوین برنامه‌های فرهنگی ــ اجتماعی در سطح بومی یک راهبرد اساسی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی‌تبار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه امروز 2 بهمن، در نشست ستاد ساماندهی جوانان در استانداری کرمانشاه با اشاره به تعهدات دستگاه‌های اجرایی جهت حل و فصل مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: 500 هزار جوان براساس رنج سنی داریم که براساس آمار و ارقام وضعیت آن‌ها به لحاظ تجربه و تعهد و سطح تحصیلات مشخص شده است.
وی با تأکید بر لزوم مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف افزود: با یک برنامه منسجم می‌توان بر مشکلات حوزه جوانان فائق بیائیم.
الهی‌تبار با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج طی 10 ماه گذشته بیان کرد: 22 هزار و 351 فقره تسهیلات ازدواج به میزان 700 میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بررسی مشکلات جوانان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران است و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات ستاد ساماندهی جوانان امری ضروری است.
وی افزود: تفکیک اطلاعات جوانان بر اساس شاخص‌های توصیفی و تدوین برنامه‌های فرهنگی ــ اجتماعی در سطح بومی یک راهبرد اساسی است.

انتهای پیام
captcha