انقلاب اسلامی پس از ۴۱ سال پویا و زنده است
کد خبر: 3875608
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

انقلاب اسلامی پس از ۴۱ سال پویا و زنده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ سردار ریحانی گفت: بعد از ۴۱ سال به حمد خدا، انقلاب ما پویایی خودش را دارد، انقلاب‌هایی که همه ما در تاریخ از بزرگی آن‌ها شنیدیم از جمله انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب چین چندین سال بعد شاهد عقب‌گرد بودند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان، امروز، 12 بهمن‌ماه، در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام(ره) به کشور که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دوازدهم بهمن سالگرد تاریخی و به یادماندنی ورود حضرت امام و روز ولایت‌مداری و پیوند ناگسستنی امام و امت است.

وی با بیان اینکه ملت ما در طول تاریخ 41 ساله انقلاب نشان دادند که نه از تهدیدات دشمن ترسیده‌اند و نه بر اثر تحریم‌ها سست شده‌اند، افزود: براساس کتاب خدا و آیات خدا محکم بر سر راه شهیدانمان براصول و مکتب و تفکر امام مانده‌ایم و خواهیم ماند.

سردار ریحانی گفت: امام عظیم‌الشأن انقلاب، مکتب و فرهنگی را بنا نهاد که بعد از گذشت 41 سال از شور، حرارت، طراوت و ماندگاری آن در طول انقلاب کم نشده است.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: بعد از 41 سال به حمد خدا انقلاب ما پویایی و زنده بودن خودش را دارد، انقلاب‌هایی که همه ما در تاریخ از بزرگی آن‌ها شنیدیم از جمله انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب چین چندین سال بعد شاهد عقب‌گرد بودند.

وی افزود: انقلاب ما با خلوص در اعتقادات امام و مقام معظم رهبری محکم باقیمانده است. امام راحل این عزت را برای ما آورد و ما را از دره ذلت به قله عزت بالا کشید. امروز بسیاری از کشورهای دنیا به ایران تکیه کرده و این کشور به یاری مظلومان شتافته است.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) گفت: عصبانیت دشمنان از کشور ما به دلیل عزت و سربلندی ما است که این را در ولایتمداری به دست آورده است.

وی بیان کرد: امثال قاسم سلیمانی زاییده تفکر الهی ولایتمداری هستند و دشمن امروز به‌دنبال گسستن پیوند محکم امام و امت است؛ لذا باید با تلاش و مدیریت جهادی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

انتهای پیام
captcha