تفکر انقلابی با حذف فیزیکی افراد متوقف نمی‌شود
کد خبر: 3875611
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

تفکر انقلابی با حذف فیزیکی افراد متوقف نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار خوزستان با بیان اینکه امام خمینی(ره) بانی یک جریان فکری بودند، گفت: اشتباه دولتمردان آمریکایی است که فکر می‌کنند با حذف فیزیکی افراد می‌توانند از سیل خروشان انقلاب جلوگیری کنند، درحالیکه جریان فکری حذف نمی‌شود و همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد.

رر

به گزارش ایکنا از خوزستان، به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با اولین روز از دهه فجر، زنگ انقلاب امروز ۱۲ بهمن در دبیرستان شاهد رضوان اهواز نواخته شد.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در این آیین، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای تلاش در مسیر پیشرفت، استقلال و عزت کشور ابراز امیدواری کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بانی یک جریان فکری بودند که از زمان مرحوم بهبهانی آغاز شد، افزود: امام ثمردهنده و ضامن اجرایی شدن این جریان فکری بودند. امیدواریم ما نیز این مسیر را طی کنیم. وقتی یک جریان فکری ایجاد می‌شود، تداوم این جریان دیگر به شخص وابسته نیست. اشتباه دولتمردان آمریکایی نیز در این موضوع است که فکر می‌کنند با حذف فیزیکی افراد می‌توانند از سیل خروشان انقلاب جلوگیری کنند، درحالیکه با حذف فیزیکی افراد، جریان فکری حذف نمی‌شود و همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد.

شریعتی ادامه داد: اگر امروز در عراق، لبنان، سوریه، نیجریه و کشورهای مختلف جهان، استقلال‌طلبی و مبارزه با استکبار به وجود آمده، برگرفته از اندیشه و فکر امام راحل است. اگر در کشورهای منطقه نیز مردم در مقابل زورگویان ایستادگی می‌کنند، به دلیل وجود این فکر و اندیشه است.

استاندار خوزستان بیان کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب، کشور پیشرفت‌های چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای با وجود تحریم‌های بسیار زیاد داشته است و دستاوردهایی که در ۴۰ سال اخیر به وجود آمده، با دستاوردهای چند صد سال اخیر قابل مقایسه نیست. همه پیشرفت‌ها در شرایطی به دست آمدند که در تحریم بودیم و ۸ سال جنگ تحمیلی را تجربه کردیم ولی ما به آیات الهی قرآن اقتدا کرده‌ایم. با تدبیر و منطق نیز در میدان مذاکره و منطق می‌ایستیم و با شجاعت و ایستادگی در میدان مبارزه هستیم.

انتهای پیام
captcha