اندیشمندان شخصیت حضرت فاطمه(س) را به بانوان معرفی کنند
کد خبر: 3878686
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

اندیشمندان شخصیت حضرت فاطمه(س) را به بانوان معرفی کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر لزوم الگوگیری بانوان از حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: در این ایام اندیشمندان و فرزانگان، این شخصیت بزرگ را به بانوان و مردم و جوانان ما معرفی کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در مراسم نماز جمعهبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با گرامی‌داشت ایام باسعادت ولات حضرت فاطمه‌زهرا(س) از این بانوی بزرگوار اسلام به‌عنوان خیر کثیر یاد کرد و گفت: حضرت زهرا(س) کسی بود که در محیط خانه امام علی(ع) از او راضی و خشنود بود، در دفاع از ولایت و امامت در همه عرصه‌ها حضور یافت و حجاب و عفاف و فضائل را به همراه خود در همه عرصه‌ها داشت.

شاهرخی با تأکید بر لزوم الگوگیری بانوان از حضرت فاطمه زهرا(س)، اضافه کرد: در این ایام اندیشمندان و فرزانگان این شخصیت بزرگ را به بانوان و مردم و جوانان ما معرفی کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با بیان این‌که روز دوم اسفند روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است، گفت: دوم اسفند روز تجلی مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است و رشد فرهنگی و ایمانی خود را به‌ نمایش می‌گذارند.

وی با تأکید بر این‌که از ابتدای انقلاب نظام سلطه و بلندگوهای دشمن درصدد این بودند که مشارکت‌ مردم را پایین بیاورند اما با یاری خدا و بصیرت مردم در هر مقطعی مشت‌ محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده شد، بیان کرد: جهان‌خواران بدانند تا ابد اندوه و حسرت اختلاف میان مردم بر دلشان باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر این‌که رفتار و گفتار نماینده مجلس باید با قصد خدمت باشد و برای جاه و مقام نباشد، اظهار کرد: نمایندگی مجلس عصاره فضائل ملت است و تمام خوبی‌ها باید در نماینده جمع باشد؛ بنابراین باید در راستای خوبی‌ها حرکت کند و این آمادگی از جهت شخصیتی در او باشد که مجمع فضیلت‌ها باشد.

وی با بیان این‌که کاندیداهای مجلس باید خود را به معیارهایی که برای نمایندگی مجلس ذکر شده نزدیک کنند و رفتار و گفتارشان قصد خدمت باشد و برای جاه و مقام نباشد، خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس، گفت: وعده‌های نشدنی و دروغین به مردم ندهید، انتخابات فرصتی برای همگرایی و اتحاد است، فرصتی است برای این‌که اقوام‌ مختلف متحد شوند؛ لذا کاندیداها باید به‌گونه‌ای عمل کنند که ایجاد نزاع نشود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم استان در جشن‌های دهه فجر که اوج آن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود، اظهار کرد: مردان و زنان، پیرها و جوانان همه در جشن‌های دهه فجر شرکت داشتند اما حضور جوانان و نوجوانان بسیار پُررنگ و پرمعنا بود.

انتهای پیام
captcha