فیلم | تمثال سردار سلیمانی در مرز لبنان و فلسطین / خون شهدا به مقاومت شاخ و برگ می‌دهد
کد خبر: 3879052
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

فیلم | تمثال سردار سلیمانی در مرز لبنان و فلسطین / خون شهدا به مقاومت شاخ و برگ می‌دهد

تمثال سردار سلیمانی در مارون‌الرأس، واقع در جنوب لبنان و مرزهای مشترک این کشور با فلسطین اشغالی با حضور خیل عظیم مردم رونمایی شد.

فیلم | تمثال سردار سلیمانی در مرز لبنان و فلسطین / خون شهدا به مقاومت شاخ و برگ می‌دهد

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المرکزیه لبنان، «سیدهاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس که از سوی حزب‌الله لبنان روز گذشته، 26 بهمن در مارون‌الرأس برگزار و طی آن از تمثال سردار سلیمانی رونمایی شد، خطاب به دونالد ترامپ گفت: «شما فکر می‌کنید محور مقاومت با ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم‌رزمانشان، تضعیف شده است اما بدانید که مقاومت امروز به لطف این خون‌های پاک، شاخ و برگ گرفته و قدرت و آمادگی بیشتری برای مقابله با اسرائیل و استکبار آمریکا در منطقه پیدا کرده است».

وی بیان کرد: فرماندهان سیاسی و نظامی رژیم اسرائیل گفته‌اند که پس از ترور حاج قاسم سلیمانی قوانین درگیری در منطقه را تغییر خواهند داد و وقایع جدیدی در ارتباط با لبنان، سوریه، عراق و تمام منطقه ایجاد خواهند کرد. ولی ما به آنها می‌گوییم که اگر شما در این رؤیا هستید که معادلات جدیدی بر منطقه تحمیل کنید اشتباه می‌کنید، زیرا ما همچنان در صحنه هستیم و در عرصه‌هایی حاضر خواهیم شد که به ذهن شما هم نخواهد رسید.

وی رژیم صهیونیستی را نسبت به عبور از خط قرمزها هشدار داد و گفت: هر یک از این اقدامات پاسخی قاطع خواهد داشت، زیرا ما بسیار قدرتمند و قوی هستیم و از سال 1982 میلادی یعنی زمان آغاز فعالیت مقاومت تا کنون یکی از مهمترین اهدافمان آزادی قدس شریف و فلسطین بوده است. پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز یقین ما نسبت به این مسئله روز به روز افزایش می‌یابد، چرا که این مسیر همان راه فرماندهان شهید ما است.

پس از این سخنرانی در جمع شیعیان لبنان تمثال سردار سلیمانی رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha