کرونا را با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی ریشه‌کن می‌کنیم
کد خبر: 3881920
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

کرونا را با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی ریشه‌کن می‌کنیم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: ورود مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا ویروس موجی از نگرانی‌ها را در جامعه به همراه داشته است اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی این ویروس ریشه کن خواهد شد.

کرونا را با اعتقاد به رحمت الهی ریشه‌کن می‌کنیمبه گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز شامگاه پنجشنبه، هشتم اسفندماه در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی استان گفت: ورود مهمان ناخوانده ای به نام کرونا ویروس موجی از نگرانی ها را در جامعه به همراه داشته است اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی این ویروس ریشه کن خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیاز امروز مردم در کنار دریافت اقلام بهداشتی و درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا داشتن امید و انگیزه است، اظهار کرد: پزشکان و کادر درمانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند در کنار انجام رسالت خطیر خود برای درمان بیماران امید را به جامعه تزریق کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، افزود: در این ایام که جامعه درگیر بلای کرونا است باید از توسل و تمسک به درگاه الهی غافل نشویم زیرا که اعتقاد ما بر این است که با امدادها و الطاف الهی از سد بلاها و آسیب به راحتی عبور کرد.

وی با تاکید بر فعالیت‌های اثر گذار در جامعه گفت: بسیج جامعه پزشکی یکی از گروه‌های جهادی است که فعالیت‌های ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره مقبولیت بالای بسیج جامعه پزشکی در بین مردم از پزشکان عضو این جامعه خواست به بحث حاشیه نشینی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و اماکن عمومی توجه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha