راه‌اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در شاهرود
کد خبر: 3883160
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

راه‌اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در شاهرود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار از راه‌اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در شاهرود خبر داد و گفت: این قرارگاه برای حفظ سلامت سربازان و نظامیان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود امیر سرتیپ دوم محمد غفاری، فرمانده این لشکر عصر روز گذشته، 13 اسفندماه با بیان اینکه قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود برای حفظ سلامت سربازان و نظامیان راه‌اندازی شد، کنترل تب سربازان این پادگان در ورودی و خروجی آن با تب‌سنج لیزری را مهم‌ترین برنامه این قرارگاه برشمرد.

وی ادامه داد: در صورت وجود علائم سرماخوردگی در سربازان و وجود علائم مشکوک به ویروس کرونا به‌ سرعت شرایط درمانی و یا انتقال به بیمارستان فراهم می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود با بیان اینکه این قرارگاه آمادگی لازم برای اجرای عملیات ضدعفونی در سطح استان را دارد، متذکر شد: رفع آلودگی و گندزدایی از معابر و مبلمان شهری در دستور کار قرار دارد.

غفاری با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار مشاهده نشده است، گفت: گندزدایی و ضدعفونی از پادگان و آسایشگاه‌ها به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha