سپاه و بسیج همراه با مردم در مبارزه با کرونا / اهتمام به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی + عکس
کد خبر: 3889463
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه بیان کرد:

سپاه و بسیج همراه با مردم در مبارزه با کرونا / اهتمام به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی + عکس

سردار علی نجفوند با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: سپاه و بسیج با تمام توان و ظرفیت تا رفع کامل بیماری کرونا همچون حوادث گذشته در کنار مردم خواهد ماند.

به گزارش  کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار علی نجفوند، فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه، 17 فروردین‌ماه در حاشیه عملیات ضدعفونی و گندزدایی اماکن شهرستان گتوند، گفت: سپاه و بسیج با تمام توان و ظرفیت تا رفع کامل بیماری کرونا همچون حوادث گذشته در کنار مردم خواهد ماند.

وی اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع بیماری منحوس کرونا، سپاه و بسیج با همه توان و ظرفیت در کنار مردم، شورای سلامت و شبکه بهداشت و درمان کشور بوده است.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در طول این مدت اقداماتی از قبیل برقراری تورهای ایست و بازرسی، ایستگاه پایش سلامت، راه‌اندازی و فعال کردن کارگاه‌های تولید ماسک، ضدعفونی و گندزدایی بیمارستان‌ها، معابر، ادارات، اماکن عمومی شهرها و روستاها و کمک به شبکه بهداشت و درمان در بحث غربالگری انجام شده است.

سردار نجفوند بیان کرد: امروز نیز در ادامه این فعالیت‌ها ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های شهر گتوند با حضور یگان جنگ‌ نوین تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه، جهادگران بسیجی سپاه، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان گتوند برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از مردم شریف شهرستان گتوند بابت رعایت توصیه‌های شورای سلامت شهرستان به‌ویژه در ایام نوروز و ۱۳ فروردین‌ماه، گفت: از شهروندان فهیم و عزیزاستدعا داریم همچنان نسبت به رعایت اصول بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا زمان رهایی از این ویروس اهتمام لازم را به‌عمل آورده و با مسئولان مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) نیروی زمینی سپاه در پایان این رزمایش از همکاری فرماندار، فرمانده سپاه، ناجا، شهردار و مدیر شبکه بهداشت گتوند تشکر کرد.
 

داود طهماسبی
 
انتهای پیام
captcha