راه‌اندازی کاروان شادی «مهر مهدوی» در کرمانشاه
کد خبر: 3889994
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

راه‌اندازی کاروان شادی «مهر مهدوی» در کرمانشاه

در روز و شب میلاد امام زمان(عج) 20 کاروان شادی در محلات کرمانشاه راه می‌افتد تا شادی را به شهروندانی که در خانه هستند، برسانند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی، معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه، امروز 19 فروردین‌ماه در نشست خبری مجازی با تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در خصوص مقابله با کرونا، اظهار کرد: در سبک زندگی جدید که متأثر از شیوع کرونا است، اصلی‌ترین بازیگران خانواده‌ها هستند که به تحقق شعار در خانه ماندن کمک می‌کنند که جا دارد از مردم در راستای رعایت اصول در این مدت تقدیر کرد.
وی افزود: در این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در کنار سایر فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهرداری از ابتدای شیوع کرونا فعالیت‌هایی را آغاز کرده است.
عبدالمالکی تصریح کرد: این برنامه‌ها در 18 سرفصل آغاز شده و با توجه با اینکه با شیوع کرونا برنامه‌ریزی‌های نوروزی این سازمان مختل شد. براین اساس برنامه‌ها با رویکردی جدید تدوین شد و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه که در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد کارهای آموزشی را آغاز کردیم و از اوایل بهمن ماه که این بیماری در سطح بین‌المللی مطرح بود در فرهنگسراهای چهارگانه برای مردم آموزش‌هایی را آغاز کردیم.
وی به راه‌اندازی آموزش مجازی در فرهنگسراها اشاره کرد و افزود: از 16 فروردین‌ماه در چهار فرهنگسرای شهر کرمانشاه آموزش مجازی راه‌اندازی شده که امیدواریم با این روند شعار در خانه بمانیم محقق شود و البته در ایام نوروز نیز چند پویش جدید برای تشویق مردم برای ماندن در خانه راه‌اندازی شد که این پویش‌ها تا پایان فروردین ادامه خواهد یافت.
معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه به برنامه‌های جش نیمه شعبان نیز اشاره کرد و گفت: در مسیر تحقق شعار در خانه بمانیم با همکاری هیئت‌های مذهبی 20 کاروان شادی «مهر مهدوی» در روز و شب میلاد امام زمان(عج) راه‌اندازی کردیم که این کاروان‌ها می‌توانند شادی را از بیرون به خانه‌ها ببرند و جا دارد که همه برای فائق آمدن بر آسیب‌ها و مشکلات در این شب‌ها دعا کنیم.

انتهای پیام
captcha