نذری ۲۷۰ میلیون تومانی خادمیاران رضوی در استان یزد
کد خبر: 3890952
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

نذری ۲۷۰ میلیون تومانی خادمیاران رضوی در استان یزد

خادمیاران رضوی استان یزد با نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ۲۷۲ میلیون تومان گوشت نذری، بسته کمک معیشتی و غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

نذری ۲۷۰میلیون تومانی خادمیاران رضوی استان یزد به مناسبت نیمه شعبانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد، محمدرضا کفیل‌الناس، معاون محرومیت‌زدایی دفتر آستان قدس رضوی استان یزد با اشاره به نذری ۲۷۰میلیون تومانی خادمیاران رضوی استان به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: فراخوانی در ابتدای ماه شعبان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی بین خادمیاران و علاقمندان به امام رضا(ع) اعلام شد که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی ادامه داد: ۴۸ راس گوسفند با اعتبار ۱۲۵ میلیون تومان با نیت خیران تهیه و در روز نیمه شعبان ذبح و بین ۱۲۵۰ خانواده نیازمند در سراسر استان توزیع شد.

معاون محرومیت‌زدایی دفتر آستان قدس رضوی استان یزد با اشاره به فعالیت گسترده خادمیاران در این زمینه افزود: یک‌هزار بسته غذایی و کمک معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، حبوبات، ماسک و لوازم بهداشتی نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

وی از طبخ بیش از ۵۱۰ پرس غذای گرم تبرکی توسط خادمیاران رضوی استان و توزیع بین مددجویان و محرومان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته تلاش داریم تا پایان بیماری کرونا این فعالیت‌های خیرخواهانه را ادامه دهیم.

یادآور می‌شود این اقدام با رعایت موازین بهداشتی و در محیطی سالم انجام شد و به خانواده نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
captcha