امکان بازگرداندن هندی‌ها در بحران کرونا وجود ندارد
کد خبر: 3891877
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
دیوان عالی هند:

امکان بازگرداندن هندی‌ها در بحران کرونا وجود ندارد

دیوان عالی کشور هند به هندوستانی‌هایی که در کشورهای دیگر بوده و خواهان بازگشت به این کشور هستند، اعلام کرد که امکان بازگرداندن آنها وجود ندارد.

دیوان عالی هند: امکان بازگرداندن شهروندان از دیگر کشورها را نداریمبه گزارش ایکنا از هند؛ این شهروندان هندوستانی به دلیل شیوع کرونا در کشورهای دیگری که به قصد زیارت یا سفر رفته بودند جا مانده‌اند و امکان بازگشت به دلیل نبود پرواز برای آنان وجود ندارد.

دیوان عالی کشور هند با توصیه به این شهروندان هندوستانی مبنی بر اینکه شیوع ویروس کووید ـ 19 مانع از بازگرداندن آنان به کشور شده است، از آنان خواست هر کجا که هستند، همان جا بمانند.

اس ای بوبدی، رئیس دادگستری و دیوان عالی هند و «ام ام شانتانا» و ایل ناگشور، قضات این دیوان نیز از شهروندان هندی که در خارج درمانده شده‌اند خواستند که هر کجا هستند همان جا بمانند. وی گفت که در حال حاضر امکان بازگشت آنها وجود ندارد.

دیوان عالی هند به طور مشترک هفت پرونده در دست دارد كه در آنها درخواست‌های بازگشت به این کشور از سوی طلاب، کارگران، ماهیگیران و اتباع هندوستانی که در کشورهای ایالات متحده آمریكا، ایران و سایر كشورهای خلیج فارس هستند، درج شده است.

انتهای پیام
captcha