توزیع 800 بسته معیشتی میان نیازمندان لارستان از سوی خادمیاران رضوی
کد خبر: 3892754
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

توزیع 800 بسته معیشتی میان نیازمندان لارستان از سوی خادمیاران رضوی

مدیر مركز هماهنگی كانون‌های آستان قدس رضوی لارستان با بیان اینكه كار خادمیاران در ایام شیوع كرونا تعطیل نشده است، از اهدای 800 بسته معیشتی میان نیازمندان، توزیع 300 پرس غذای تبركی میان بیماران كرونایی و كادر درمان و اهدای كارت‌های هدیه به نیازمندان و غیره از سوی خادمیاران طی این ایام خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، هادی جهانگیری، مسئول مرکز هماهنگی کانون‌های آستان قدس رضوی لارستان امروز، 31 فروردین‌ماه به همراه جمعی از خادمیاران این شهرستان به نیابت از تولیت آستان قدس رضوی و مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس با حضور در فرمانداری، از تلاش‌های فرماندار ویژه این شهرستان در مبارزه با كرونا قدردانی كرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه در لارستان ۴۵۰ خادمیار رضوی حضور دارند، گفت: این خادمیاران که از قشرهای مختلف مردم این شهرستان هستند، در  ۲۳ کانون موضوعی تخصصی، همچون مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده و کانون‌های سلامت، هنر، شعر، جوانان رضوی، علمی، آموزشی، کمک به نیازمندان و غیره همراه با مربیان مجرب فعالیت می‌کنند.

جهانگیری یادآور شد: در شهر لار ۵ کانون محله‌ای نیز وجود دارد که این‌ها نیز خدمات‌رسانی فعالی در سطح محله خود با تشکیل بانک اطلاعات محله‌ای دارند.

 مدیرمرکز هماهنگی کانون‌های آستان قدس رضوی لارستان گفت: اگر امروز از توفیق خادمی و خدمت در حرم با صفای حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) به‌دلیل شیوع ویروس کرونا محروم هستیم، اما کار خادمیاران تعطیل نشده و همچنان فعالیت خیرخواهانه‌ آن‌ها ادامه دارد که در لارستان تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی، رب گوجه و غیره توسط این خادمیاران بین نیازمندان شهر و روستا توزیع و بیش از ۳۰۰ پرس غذای تبرکی حضرت در دو نوبت به بیماران و کادر درمانی بیمارستان امام رضا(ع) لارستان تقدیم شده است.

 جهانگیری همچنین کمک آستان قدس رضوی به قرارگاه جهادی نجف، تقدیم چندین کارت هدیه به مستمندان، کمک در غربالگری و تب‌سنجی و برداشت گیاه آلوورا توسط خادمیاران، دیدار و تقدیر از کادر بهداشتی و درمانی و پرستاری شهرستان، قربانی کردن ۱۵ گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان شهر لار و غیره از دیگر فعالیت‌های این مرکز در این ایام دانست.

انتهای پیام
captcha