دفاع از «جبهه سلامت» با همت خادمیاران قرآنی استان البرز
کد خبر: 3893005
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴

دفاع از «جبهه سلامت» با همت خادمیاران قرآنی استان البرز

خادمیاران قرآنی استان البرز در ایام شیوع کرونا با اجرای برنامه‌های بهداشتی در جبهه سلامت فعالیت دارند.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به بحران کرونا و خطر سلامت هموطنان، خادمیاران رضوی استان البرز از روزهای نخست شیوع ویروس جدید، همه فعالیت‌های تجمعی خود را تعطیل کرده و برای کمک به هموطنان در خط مقدم و چه پشت جبهه کمر همت بسته و همانند روزهای جنگ دفاع مقدس، به دفاع از سلامت همشهریان در جبهه سلامت پرداختند.
یکی از این فعالیت‌های جهادی خادمیاران آقا و بانوی منطقه آجین دوجین، تولید ماسک‌های بهداشتی برای هموطنان در منطقه ساوجبلاغ است.
دوخت ماسک و البسه پزشکی در منازل از سوی خادمیاران و حضور در کارگاه‌های تولید ماسک و تولید محلول ضدعفونی کننده از دیگر فعالیت‌های خادمیاران قرآنی است.
حضور در پایگاه سلامت و غربالگری بیماران، تماس با مردم و اطلاع از سلامت آنها و ارائه راه‌های پیشگیری از ویروس جدید، توزیع بسته‌های خوراکی در شب نیمه شعبان برای ۴۰ خانوار و توزیع بسته‌های غذایی برای کادر درمان برخی از بیمارستان‌های البرز از دیگر برنامه‌های جهادی خادمیاران رضوی است.
همچنین اتحادیه قرآنی البرز با همکاری برخی از مؤسسات به منظور اسکان خادمیاران رضوی، اقداماتی را در این راستا انجام داد. بسیج دانشجویی و قرارگاه دانشجویی مبارزه با کرونا در استان البرز نیز با خادمیاران قرآنی همکاری داشتند.

مؤسسات قرآنی نیز در راستای پیشگیری از ویروس جدید برنامه‌های بهداشتی مانند گند‌زدایی، تولید ماسک و غیره را در کارنامه کاری خود به ثبت رساندند.

انتهای پیام
captcha