طرح دانش‌آموزی «آفتاب ضیافت» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3893526
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

طرح دانش‌آموزی «آفتاب ضیافت» در یزد اجرایی می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد برنامه‌های این اتحادیه در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

طرح دانش‌آموزی «آفتاب ضیافت» در یزد اجرایی می‌شودحسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: با توجه به اینکه اولویت اصلی این اتحادیه فعالیت فرهنگی در حوزه دانش‌آموزی بوده، این برنامه‌ها در روزهای کرونایی در قالب بستر فضای مجازی مدنظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا کمیته‌ها تشکیل و محتواهای آموزشی آماده شد و برای ماه رمضان نیز اکنون دو برنامه اصلی تدوین و ان شاءالله اجرایی خواهد شد.

میرشریف افزود: برنامه دانش‌آموزی «آفتاب ضیافت» در ایام ماه رمضان از ساعت 13:30 به صورت اینترنتی در آپارات برگزار می‌شود و کارشناسان به ایراد سخن خواهند پرداخت و بخشی هم به معرفی دانش آموزان نخبه اختصاص می‌یابد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یزد گفت: اجرای مسابقه رویش شامل مسابقه قرائت قرآن، اذان، مداحی در حوزه دانش آموزان پسر به صورت مجازی از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: در این مسابقه تا دهم ماه رمضان آثار توسط علاقه مندان ضبط و به آدرسی که بعدا معرفی می‌شود، ارسال خواهند کرد و افراد با کسب حداقل امتیاز در روز مشخص شده در یکی از امامزادگان به رقابت می‌پردازند و آثار داوری و در فضای مجازی به نمایش گذاشته می‌شود و در روز عید فطر اسامی برگزیدگان معرفی خواهد شد.

میرشریف با اشاره به اینکه این مسابقه در پیام رسان‌های ایرانی ایتا و بله برگزار می‌شود یادآور شد: جزییات این مسابقه در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یزد گفت: با توجه به اینکه سال‌های قبل بحث ضیافت افطاری دانش آموزان انجام می‌شد و امسال به دلیل شیوع کرونا این امکان وجود ندارد لذا برنامه ضیافت در قالب اهدای کتاب به درب منازل دانش آموزان عضو اتحادیه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha