راه‌اندازی پویش «نذر سلامت» در کرمانشاه
کد خبر: 3893560
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

راه‌اندازی پویش «نذر سلامت» در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی پویش «نذر سلامت» در کرمانشاه، گفت: به‌منظور یاد شده با خیرین و نیکوکاران برای تهیه سبدهای بهداشتی و غذایی ارتباط خوبی برقرار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در نشست خبری امروز، 3 اردیبهشت‌ماه با خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد اقدامات این نهاد در مقابله با کرونا پرداخت و در این خصوص به تشکیل ستاد کرونا توسط این نهاد با حضور مدیران و معاونین این کمیته همزمان با شیوع این بیماری اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 300 نفر در استان تحت پوشش کمیته امداد درخصوص بیماری‌های زمینه‌ای و صعب‌العلاج هستند، افزود: به دلیل اینکه این تعداد در معرض بیماری قرار داشتند به هر نفر سرانه 300 هزار تومانی به‌منظور تهیه اقلام بهداشتی پرداخت شد.

رخصی گفت: با خیرین و نیکوکاران برای تهیه سبدهای بهداشتی و غذایی ارتباط برقرار و در این راه پویش نذر سلامت در کرمانشاه راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: برای تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی همچنین برای توزیع بین خانوارهای مددجوی کرمانشاهی بیش از یک‌میلیارد و 500 میلیون جمع‌آوری شده است.

وی افزود: بیش از 6 هزار سبد بهداشتی با مبلغ جمع‌آوری شده برای خانوارهای نیازمند استان خریداری و توزیع شد.

انتهای پیام
captcha