مواسات و انفاق مردم ایران در مقابله با کرونا در دنیا بی‌نظیر است
کد خبر: 3898911
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

مواسات و انفاق مردم ایران در مقابله با کرونا در دنیا بی‌نظیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: موج همدلی و مواسات عوارض اقتصادی کرونا را به حداقل رسانده و موج همدلی به وجود آمده در بین هموطنان نشان داد مواسات و انفاق مردم ایران در مقابله با کرونا در دنیا بی‌نظیر است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 25 اردیبهشت در آیین توزیع 7500 بسته معیشتی که با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد برگزار شد با اشاره به موج همدلی به وجود آمده در بین هموطنان، اظهار کرد: این همدلی عوارض اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا را به حداقل رسانده است.

وی افزود: انقاف یکی از موضوعاتی است که در آیات قرآن به آن اشاره شده و از مواردی است که خداوند بر آن تأکید دارد. انفاق در راه او است.

آیت‌الله علما تصریح کرد: مواسات و انفاق مردم ایران در مقابله با ویروس کرونا در دنیا بی‌نظیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: این رزمایش نمایش جلوه‌های همدلی و کمک به نیازمندان به واسطه افرادی است که با مال و جان خود به دیگران کمک کردند و در راه خدا جهاد انجام دادند که می‌توان گفت بالاترین انفاق است.

آیت‌الله علما با بیان اینکه امروز این خدمات بوی دفاع مقدس می‌دهد، گفت: هرکس هرچه داشته در طبق اخلاص گذاشته و به میدان آمده است.

وی به تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر کشور ما حاکم است اشاره کرد و افزود: با این همدلی برکات بر کشور نازل می‌شود و می‌بینیم کشورمان توانسته در مقابله با این ویروس در مقایسه با کشورهای غربی بدرخشد.

انتهای پیام
captcha