تبیین طرح «نورالثقلین» در نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها
کد خبر: 3905907
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

تبیین طرح «نورالثقلین» در نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها

طرح نهضت قرآنی «نورالثقلین» در سی‌و‌یکمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی بررسی و تبیین می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ سی‌ویکمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در تمامی استان‌ها در دو گروه از امروز، اول تیر تا چهارشنبه، چهارم تیرماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

اولین گروه از رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها طی امروز و فردا در این نشست حضور دارند و دو روز بعد تعدادی دیگری از رؤسا در محل نشست حاضر می‌شوند تا پروتکل‌های بهداشتی در این روزهای کرونایی رعایت شود.

تبیین طرح نهضت قرآنی «نورالثقلین»(با حضور معاونت تعلیم و تربیت به همراه مدیران کل تابعه)، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، عضو هیئت‌امنای سازمان دارالقرآن، برگزاری جلسه با مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور، بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مربوط به معاونت آموزش به همراه مدیران کل تابعه و سخنرانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های در نظر گرفته شده در روز اول برگزاری نشست گروه اول از رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها است.

همچنین، موضوعاتی مربوط به معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فن‌آوری و معاونت توسعه ارتباطات و مشارکت‌های مردمی به همراه مدیران کل تابعه نیز برنامه‌های دوم این نشست قرآنی است.

انتهای پیام
captcha