حمایت اوقاف کرمانشاه از پایان‌نامه‌ها در حوزه وقف
کد خبر: 3908778
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

حمایت اوقاف کرمانشاه از پایان‌نامه‌ها در حوزه وقف

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره اوقاف کرمانشاه گفت: سازمان اوقاف از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه وقف و امور خیریه حمایت می‌کند.

حمایت اوقاف کرمانشاه از پایان‌نامه‌ها در حوزه وقف

رضا صالح، معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به حمایت اوقاف استان از پایان‌‌نامه‌های ارشد و دکتری در حوزه وقف، اظهار کرد: امسال از پایان‌نامه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری درخصوص برخی از موضوعات که از گروه پژوهش اداره برنامه‌ریزی، نظارت و تحول سازمانی این سازمان اعلام شده، حمایت و نسبت به تدوین آن‌ها اقدام می‌کنیم.

وی افزود: این اقدامات براساس سیاست اتخاذ شده توسط سازمان اوقاف و در مسیر انجام پژوهش و تحقیق درخصوص رسالت و مأموریت‌های سازمانی از طریق راه‌کارهای علمی و کاربردی حول محورهای مختلفی است.

صالح تصریح کرد: باید با انجام تحقیق و پژوهش و با استفاده از شیوه‌های پژوهشی به نتایج علمی برسیم.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره اوقاف کرمانشاه گفت: از دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری دعوت می‌کنیم تا موضوع پایان‌نامه و رساله خود را با موضوعات اعلام شده توسط سازمان اوقاف انتخاب کنند.

وی تأکید کرد: پایان‌نامه‌ها باید قابلیت پیاده‌سازی داشته باشند و نتایج آن باید دقیق باشد و تمام مراحل آن با هماهنگی این سازمان انجام بگیرد.

انتهای پیام
captcha