وقف ۲ قطعه زمین برای احداث حسینیه در سلسله و دلفان
کد خبر: 3910504
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

وقف ۲ قطعه زمین برای احداث حسینیه در سلسله و دلفان

رئیس اداره اوقاف دلفان و سلسله از وقف ۲ قطعه زمین به ارزش ۳۳ میلیارد ریال برای احداث حسینیه در شهرستان‌های سلسله و دلفان طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

وقف ۲ قطعه زمین برای احداث حسینیه در سلسله و دلفانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد احمدوند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان و سلسله امروز سه‌شنبه، 24 تیرماه در جمع خبرنگاران، گفت: دو وقف جدید در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان ثبت شد.

وی با بیان این‌که ارزش وقف‌های ثبت‌شده ۳۳ میلیارد ریال است، افزود: یک قطعه زمین به مساحت دو هزار متر مربع برای احداث حسینیه در دلفان به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال ثبت شد.

احمدوند با یادآوری این‌که سال گذشته ۲۰ فقره وقف به ارزش حدود یک‌صد میلیارد ریال در دلفان و سلسله ثبت شد، اضافه کرد: همچنین یک قطعه زمین به مساحت هزار متر مربع برای احداث حسینیه در سلسله به ارزش حدود سه میلیارد ریال ثبت شد.

رئیس اداره اوقاف دلفان و سلسله با بیان این‌که بیش از دو هزار بسته مواد غذایی از زمان شیوع کرونا تا امروز بین نیازمندان و فقرا توزیع شده است، اضافه کرد: ترویج سنت حسنه وقف، رشد شاخص‌های فرهنگی را به‌دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha