برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه «قربان تا غدیر» در کرمانشاه
کد خبر: 3912486
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه «قربان تا غدیر» در کرمانشاه

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه از «قربان تا غدیر» از توزیع بسته‌های معیشتی در قالب ۳ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، ۴ مرداد در اولین جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای هماهنگی رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار کرد: دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سه مرحله از قربان تا غدیر در کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در ایام محرم، ایام اربعین و سالروز شهادت امام رضا(ع) در استان کرمانشاه ادامه دارد، افزود: امروز جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئولین کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آستان قدس رضوی، اداره‌کل بهزیستی و اقاف تشکیل شد تا در مناسبت‌های پیش‌رو، کمک‌های مؤمنانه جمع‌آوری و توزیع شود.

سردار ریحانی تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی توسط قرارگاه امام حسن(ع) تهیه و توزیع می‌شود و در جلسات بعدی میزان کمک هر دستگاه مشخص خواهد شد.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: درصددیم تا در سال‌جاری با توجه به وضعیت بیکاری استان کرمانشاه زمینه اشتغال شماری از افراد بیکار را با کمک دستگاه‌های اجرایی فراهم کنیم که در این بین ظرفیت‌های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه اشتغال و توزیع کمک‌های معیشتی موفق عمل کنیم تا تمام افراد واجد شرایط مشمول این کمک‌ها شوند.

سردار ریحانی تصریح کرد: مردم در این کار ارزشمند با توجه به اینکه عده‌ای به‌دنبال شیوع کرونا شغل خود را از دست دادند مشارکت خوبی داشته باشند تا به این افراد بتوانیم کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha