کار کردن برای مردم به روحیه جهادی نیاز دارد
کد خبر: 3913183
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

کار کردن برای مردم به روحیه جهادی نیاز دارد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کار کردن برای مردم به روحیه جهادی نیاز دارد و در این عرصه هرکس انگیزه ندارد باید کار را تحویل دهد و کنار بکشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز، ۷ مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و انجام اقدامات فرهنگی، اظهار کرد: باید به مسئله فرهنگ توجه ویژه داشته باشیم. برخی اقدامات از جمله جلوگیری از آب رسانی به روستا‌های زیردست توسط روستاییان به‌دلیل عدم فرهنگ‌سازی است.

وی افزود: تشکیل کارگروه فرهنگی در مسیر توسعه فرهنگ بخش‌های مختلف شهرستان کرمانشاه از اولویت‌های کاری است که باید در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود و لازم است در این راه ادارات مرتبط به ویژه اداره ارشاد کمک کند.

رشیدی تصریح کرد: مدیران باید برای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و ضروری است در این راستا در خصوص عملیاتی شدن مصوبات در اسرع وقت اقدام کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر باید در روز حداقل ۱۲ ساعت کار کند تا کار مردم بر روی زمین نماند و نماینده مردم نیز باید ۱۶ تا ۱۸ ساعت برای مردم وقت بگذارد و کار مردم به فردا موکول نشود.

وی تصریح کرد: یکی از کار‌های خوب رئیس قوه قضائیه بخشیدن دادرسی است و این یعنی کار مردم با شجاعت، تعامل نزدیک و ارتباط پیش می‌رود.

رشیدی در ادامه با تقدیر از اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه برادران نمایندگان مجلس، پشتوانه مردم و مطالبه‌گر حقوق مردم هستند و لازم است در جلسات حضور داشته باشند و اگر از اصحاب رسانه در جلسات دعوت نشود یعنی جلسات پشت در‌های بسته برگزار می‌شود و پشت در‌های بسته تصمیم گرفتن یعنی ملت را نامحرم دانستن.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: کار برای مردم کردن به روحیه جهادی نیاز دارد و هرکس انگیزه برای کار کردن ندارد باید کار را تحویل دهد و کنار بکشد.

وی با تسلیت شهادت امام باقر(ع) با اشاره به حدیثی از ایشان، اظهار کرد: اسلام پنج پایه دارد که هیچ یک از آن‌ها به اندازه ولایت اهمیت ندارد.

رشیدی تصریح کرد: ولایت یعنی رهبری امت و جامعه، صیانت و اطاعت‌پذیری از عاقل‌ترین و کامل‌ترین فرد جامعه و اگر از نصایح و فرامین رهبر اطاعت نشود بدون شک گرفتار خواهیم شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ولایت فقیه را در ایران اسلامی داریم که الگوی کشورداری در جهان است به شرط اینکه خود ما او را بپذیریم و در مسیر ایشان حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha