مبتلایان به ویروس کرونا با غذای متبرک رضوی در کاشمر پذیرایی شدند
کد خبر: 3918466
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

مبتلایان به ویروس کرونا با غذای متبرک رضوی در کاشمر پذیرایی شدند

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر از توزیع 1000 غذای متبرک حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی در بین مبتلایان به ویروس کرونا، کادر درمانی بیمارستان و مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

مبتلایان به ویروس کرونا با غذای متبرک رضوی در کاشمر پذیرایی شدندبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، احمد قادری، مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع غذای متبرک رضوی برای دومین مرحله در بیمارستان شهید مدرس(ره) با هدف تقویت روحیه بیماران و کادر درمانی انجام می‌شود، اظهار کرد: بیش از 300 پرس غذا توسط خادمیاران رضوی بین بیماران بستری شده و کادر درمانی در بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر توزیع شد.

وی همچنین بیان کرد: 700 غذای متبرک رضوی توسط خادمیاران در روستاهای قوچ پلنگ، کاژغونه، فرگ و حاجی رجب از توابع بخش مرکزی کاشمر نیز توزیع شده است.

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر مطرح کرد: در تمامی مراحل انتقال و توزیع غذای حضرت پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق اجرا می‌شود، این غذاها در راستای خدمت‌رسانی و توجه به محرومین و نیازمندان نیز توزیع می‌شود.

قادری عنوان کرد: در مرحله نخست توزیع غذای متبرک رضوی در فروردین ماه امسال، هزار غذای گرم بین بیماران کرونایی بستری شده و کادر درمانی بیمارستان شهید مدرس(ره) و مناطق محروم شهر توزیع شد.

انتهای پیام
captcha