اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری آزمون «ترنم وحی»
کد خبر: 3922750
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری آزمون «ترنم وحی»

اسامی قبول‌شدگان نهایی مرحله استانی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» مهد قرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، محمود کریمی، معاون آموزشی مؤسسه اسامی قبول‌شدگان نهایی مرحله استانی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن را اعلام کرد. این مسابقه همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن از سراسر کشور برگزار شده بود.

وی ادامه داد: در این مرحله پس از اخذ آزمون کتبی و شفاهی حفظ کل قرآن طی تیرماه امسال در مراکز مهد قرآن استان‌ها و شعب شهرستان‌ها و ارزیابی آزمون‌ها در دفتر مرکزی و بررسی مدارک و مستندات قرآن‌آموزان، ۸۰ حافظ کل مهد قرآن از ۱۳ استان کشور مجاز به ورود به مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» شدند.

ارسالی// اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری آزمون «ترنم وحی»

ارسالی// اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری آزمون «ترنم وحی»

همچنین این مؤسسه طی بیانیه‌ای اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و مقام پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَکَروا وَ مَکَرَ الله وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین( آل عمران – ۵۴ )

مؤسس، هیئت امناء، هیئت مدیره، هیئت علمی، مدیر عامل، معاونین و مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور در پیامی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و مقام پیامبر اکرم(ص) را به شدت محکوم کردند و از تمامی مسلمانان جهان و آزادی خواهان، به خصوص علما و اندیشمندان خواسته شده با روشنگری نسبت به اقدامات و رفتارهای خشن و حرمت شکنانه در غرب علیه قرآن و مقدسات اسلامی ساکت نباشند.

مؤسسه مهدقرآن ضمن محکومیت این رفتار خبیثانه، عموم مردم جهان را به مطالعه این کتاب آسمانی که کلام نور و رحمت است و همچنین به بررسی ابعاد زندگی و شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) که رحمة للعالمین است ، دعوت می‌کند.»

در پایان این بیانیه آمده است:

«دشمنان قرآن و حقیقت بدانند که با این اعمال، نه تنها نور قرآن خاموش نخواهد شد، بلکه چنین رفتاری سبب شناخت بیشتر مردم جهان نسبت به حقیقت قرآن و پیامبر رحمت و مهربانی خواهد شد و نور خدا هرگز خاموش نخواهد شد، هر چند کافران تلاش کنند.»

انتهای پیام
captcha