فعالیت ۳۰۰ خانه قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3923146
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

فعالیت ۳۰۰ خانه قرآن در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۳۰۰ خانه قرآن به شیوه خودجوش در سطح استان درحال فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از فعالیت خودجوش ۳۰۰ خانه قرآن در استان خبر داد و با ارائه آماری از فعالیت‌های قرآنی استان، اظهار کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب و قرآنی شدن مردم فاصله داریم هر چند در زمینه این فعالیت‌ها تلاش‌های بسیاری در سطح کشور و استان کرمانشاه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز زحمات بسیاری در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کشیده شده است، اما عمل به قرآن، تربیت فرزندان قرآنی و استخراج قواعد زندگی از قرآن باید سرلوحه تمامی فعالیت‌ها باشد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تأکید کرد: آنچه که امروز دغدغه فعالان جامعه قرآنی به‌ویژه در استان کرمانشاه است دغدغه مقام معظم رهبری و مطالبه ایشان درخصوص قرآنی شدن جامعه است که باید تا رسیدن به نقطه مطلوب در این راستا تلاش کنیم و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که اداره امور قرآنی استان دنبال می‌کند قرآنی شدن مردم به شیوه ایجاد ارتباط با قرآن است و این امر برنامه‌ای است که اهتمام و عزم جدی می‌طلبد.

وی به فعالیت خانه‌های قرآن استان نیز اشاره کرد و گفت: این مراکز با انگیزه درونی شروع به فعالیت کرده و از حمایت‌هایی که باید برخوردار نیستند که امیدواریم در آینده شاهد تغییراتی در مسیر حمایت از این مراکز باشیم.

انتهای پیام
captcha