ارائه خدمات رایگان درمانی در هفته دفاع مقدس در کرمانشاه
کد خبر: 3923556
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

ارائه خدمات رایگان درمانی در هفته دفاع مقدس در کرمانشاه

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در ۸ منطقه استان کرمانشاه خدمات درمانی رایگان ارائه می‌شود.

رضا منصوری، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به پیش‌رو بودن هفته دفاع مقدس و تلاش بسیج جامعه پزشکی برای بهبود وضعیت خدمات درمانی در جامعه، اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در ۸ منطقه استان کرمانشاه خدمات درمانی رایگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی در مناطق محروم، افزود: خدمات بهداشتی و درمانی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها ارائه می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این خدمات ویژه بهداشتی و درمانی طی هشت روز و در مناطق محروم شهرستان‌های صحنه، هرسین، کنگاور، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، ثلاث‌باباجانی، اسلام‌آبادغرب و پاوه ارائه می‌شود.

منصوری بیان کرد: خدمات ارائه شده با حضور پزشکان متخصص و در قالب گروه‌های جهادی خواهد بود. هر روز برای خدمات بهداشتی و درمانی رایگان حداقل ۵ پزشک متخصص و فوق تخصص در این مناطق حضور خواهند داشت.

وی با تقدیر از تلاش‌های بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات به اقشار محروم، گفت: ایثار بسیج جامعه پزشکی ظرفیتی برای ارتقاء خدماتی است که در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم ارائه می‌شود.

منصوری بیان کرد: حضور پزشکان بسیجی در مناطق محروم برای خدمت‌رسانی به مردم و کاستن آلام آنان قابل تقدیر و ماندگار است.

انتهای پیام
captcha