اسلام‌ستیزی رسانه‌های یهودی / دشمنی آشکار هالیوود با امام عصر(ع)
کد خبر: 3923611
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

اسلام‌ستیزی رسانه‌های یهودی / دشمنی آشکار هالیوود با امام عصر(ع)

مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر این‌که امروز رسانه در اختیار صهیونیسم جهانی است، گفت: امروز هالیوود و تمام رسانه‌هایی که در تسخیر صهیونیسم جهانی و یهودیت هستند اندیشه‌های اسلام‌ستیزی را به جهان القا می‌کنند.

اسلام‌ستیزی رسانه‌های یهودی / دشمنی آشکار هالیوود با امام عصر(ع)به گزارش ایکنا از لرستان، امیر علی‌حیدر امیری، تئوریسین مسائل سیاسی منطقه غرب آسیا در چهارمین کارگاه تربیت کادر رسانه‌ای با موضوع «نقش رسانه در جهان امروز و نقش صهیونیسم ادبی و سیاسی در تشکیل امپراطوری رسانه‌ای صهیونیسم» که پنج‌شنبه، ۲۷ شهریورماه در حوزه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد برگزار شد، در رابطه‌ با فعالیت رسانه‌های تصویری ازجمله ماهواره‌ و سینمای هالیوود، گفت: سینمای هالیوود که از آن به‌عنوان «چوب مقدس» یاد می‎شود در حال حاضر به دنیا خط می‎دهد به‌نحوی‎که سبک زندگی مردم در بسیاری از کشورهای جهان متأثر از سینمای هالیوود است.

نویسنده کتاب بیداری اسلامی با بیان این‌که سینمای هالیوود حتی خط‌مشی دنیای آخرالزمان را نیز تعیین می‎کند، افزود: سینمای هالیوود قبل از حمله آمریکا به عراق و یا حمله آمریکا به افغانستان فیلم‌های زیادی ساخت و در این کشورها به نمایش گذاشت تا ذهن مردم را برای تغییر حکومت‌ آماده کند و مردم این کشورها احساس کنند آمریکا به‌عنوان ناجی وارد عمل شده است.

این افسر ارشد جنگ نرم با بیان این‌که متأسفانه دشمنان دین مقدس اسلام در قالب فیلم، هنر و تصویر نقشه‌های شومی برای مسلمانان می‎کِشند و در سینمای هالیوود برای تأثیرگذاری بیشتر بر مردم از بهترین کارگردانان، فیلم‌سازان، دکوراسیون‌ها و بازیگران استفاده می‎کنند، ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر سبک زندگی مردم در اکثر کشورها ازجمله کشور ما متأثر از سبک زندگی غربی شده و این سبک زندگی غربی نیز به‌صورت غیرمستقیم و از طریق همین فیلم‌های ماهواره‌ای و سینمای هالیوود به ملت‌ها القا می‎شود.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی تحقیر مسلمانان به‌ویژه تحقیر ایرانیان را از نقشه‎های شوم دشمن دانست که در قالب سینمای هالیوود دنبال می‎شود و اضافه کرد: با وجودی‎که ایران یکی‌ از کهن‌ترین تمدن‌ها را داراست اما در سینمای هالیوود تلاش می‎شود گذشته ایران را یک گذشته خون‌ریز، خشن و کثیف نمایش دهند تا مردم دنیا نسبت به این کشور اسلامی بدبین شوند.

امیری با اشاره به وجود بزرگ‌ترین مرکز شیعه‌شناسی جهان در اسرائیل، تحقیر شیعیان را از دیگر فعالیت‌های سینمای هالیوود ذکر کرد و گفت: تحقیر اعراب و تحقیر کشورها و ملت‌های شرق‌نشین نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که در سینمای هالیوود دنبال می‎شود و هالیوود می‎خواهد با بدجلوه دادن شرق به‌نوعی به تطهیر تفکر یهودی، تفکر غرب و مسیحیت در مقابل مکتب مقدس اسلام اقدام کند.

ترویج سبک زندگی غربی توسط رسانه‌های صهیونیسم جهانی

این تحلیلگر رسانه بلندکردن تفکر صهیونیسم جهانی و این‌که تفکر صهیونیسم نجات‌بخش انسان‌هاست را از دیگر فعالیت‌های سینمای هالیوود ذکر کرد و افزود: متأسفانه سینمای هالیوود سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را مورد هدف قرار داده و تلاش دارد مردم را به‌سمت سبک زندگی غربی سوق دهد.

این مدرس حوزه و دانشگاه نابودی طب طبیعی یا سنتی را از دیگر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن ذکر کرد که در سینمای هالیوود دنبال می‏‎شود و گفت: طب طبیعی طب پیشگیری است و طب جدید طب درمان، این در حالی‌است که سینمای هالیوود طب سنتی و طبیعی را تمسخر می‎کند تا مردم از این نوع طب فاصله بگیرند.

امیری هدایت مردم به‌سمت مصرف‌گرایی، نشان دادن غرب به‌عنوان منجی، ترویج سکولاریسم، لائیسم و این‌که دین افیون ملت‌هاست، شجاع نشان دادن غربی‎ها و معرفی ارتش غرب به‌عنوان ارتش آزادی‌بخش و این‌که آمریکا سرزمین آمال و آرزوها یا همان «مدینه فاضله» است را از برنامه‌هایی ذکر کرد که در سینمای هالیوود دنبال می‎شود و اضافه کرد: در غرب مکتب اومانیسم یا فردگرایی مورد توجه است و تمام قوانین آن‌ها بر اساس فردگرایی است و آن‌ها اصالت را به فرد می‎دهند نه خانواده؛ لذا در غرب خانواده هیچ جایگاهی ندارد و سینمای هالیوود درصدد است این تفکر را بین مردم دنیا ترویج دهد کمااینکه دشمنان پی برده‌اند برای نابود کردن کشور ایران می‌بایست اول خانواده را نابود کنند؛ لذا دشمن تمام تلاش خود را برای سست کردن بنیان خانواده در ایران به‌کار گرفته است.

نویسنده کتاب جنگ نرم ترویج بی‎بندوباری، عشق‎های مثلثی و ولنگاری، تربیت نسل بی‎پدر، ترویج هم‌جنس‌گرایی، تشویق جوانان به زندگی مجردی، ترویج هم‌باشی و هم‌خانه و خانه‌های مجردی، تشویق جوانان به داشتن فرزندان مجازی و ... را از دیگر برنامه‌های سینمای هالیوود ذکر کرد و گفت: در غرب آمار خودکشی بالا رفته و این ناشی از اومانیسم است که منجر به نیهیلیسم یا همان پوچ‌‌گرایی و هیچ‌گرایی شده است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با ذکر این مطلب که بازتاب دشمنی دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) را می‌توان در سینمای هالیوود مشاهده کرد به ایجاد شبهه توسط هالیوود در خصوص آخرالزمان اشاره کرد و گفت: یهودیان در اختیار گرفتن جهان و مدیریت بر جهان را بدون داشتن رسانه محال می‌دانند و از ده‌ها سال پیش رسانه‌هایی ایجاد کردند و با ابزار رسانه به دشمنی با دین پرداختند.

امیری با تأکید بر این‌که باید رسانه‌های ما در مقابل تولیدات دشمنان، تولیدات فرهنگی و مؤثری را ایجاد کنند، تصریح کرد: وارونه جلوه دادن حقایق ناب اسلامی، از دیگر مواردی است که رسانه‌های صهیونیسم جهانی به آن می‌پردازند و رسالت یک رسانه انقلابی، این است که در مقابل دشمنی آشکار رسانه‌های یهودی، تمام‌قد ایستاده و حقیقت مکتب مترقی اسلام را به جهانیان نشان دهند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با تأکید بر این‌که امروز هالیوود و رسانه‌های جهانی در اختیار صهیونیسم جهانی و یهودیت هستند، تصریح کرد: متأسفانه امروز اندیشه‌های اسلام‌ستیزی توسط رسانه‌های تسخیر شده صهیونیسم جهانی به جهان القا می‌شود.

انتهای پیام
captcha