افتتاح فاز نخست مجتمع پارک علم و فناوری کرمانشاه
کد خبر: 3923665
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

افتتاح فاز نخست مجتمع پارک علم و فناوری کرمانشاه

فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه ۲۹ شهریورماه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه شنبه، ۲۹ شهریورماه با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه محل استقرار سوله کارگاهی ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه‌های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شیمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

سیامک آزادی، سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این خصوص گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه توانمندی‌های محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناوری تحت حمایت پارک علم و فناوری استان بازدید خواهد کرد.

وی افزود: بازدید از شرکت دانش‌بنیان زیست تولید رازی، شرکت دانش‌بنیان پژوهان صنعت کرمانشاه و حضور در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید و دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه از برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به کرمانشاه است.

انتهای پیام
captcha