۳۵۰۰ بسته بهداشتی در کرمانشاه توزیع شد
کد خبر: 3923839
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
در قالب طرح «شمیم حسینی»؛

۳۵۰۰ بسته بهداشتی در کرمانشاه توزیع شد

مدیرکل اوقاف کرمانشاه از توزیع ۳۵۰۰ بسته بهداشتی از سوی این اداره‌ کل در استان در راستای اجرای طرح شمیم حسینی خبر داد و گفت: عملکرد استان کرمانشاه با توجه به آمار کشوری در اجرای این طرح مطلوب بوده است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به عملکرد اداره‌کل اوقاف کرمانشاه در اجرای طرح «شمیم حسینی» در استان، بیان کرد: عملکرد استان کرمانشاه با توجه به آمار کشوری در اجرای این طرح مطلوب بوده و در این راستا خدمات بسیار خوبی به مردم و هیئت‌های مذهبی ارائه شده است.

وی افزود: در راستای تدبیر ریاست سازمان اوقاف مبنی بر اجرای نیت واقفین در زمینه عزاداری ماه محرم و با توجه به شیوع بیماری کرونا طرح شمیم حسینی با هدف تهیه و توزیع بسته‌های غذایی، طبخ غذای گرم و تهیه اقلام بهداشتی بین مجاورین بقاع متبرکه و مناطق حاشیه و کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: اداره‌کل اوقاف استان در قالب اجرای این طرح در عرصه خدمت‌رسانی به مردم خود را مسئول می‌داند و بر این اساس و وظیفه ذاتی خود وارد عمل شده و عملکرد مطلوبی در کشور ارائه داده است. در راستای طرح مذکور، ۱۰ هزار پرس غذای گرم، ۳ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و ۱۲۰ سبد غذایی در دهه اول ماه محرم در استان توزیع شد.

وی در پایان از ادامه توزیع سبد‌های غذایی در استان خبر داد و گفت: کار تهیه سبد‌های غذایی آغاز شده و آمار دقیق نهایی به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha